25 sie 2013

L.B.A. 2


   Nominację dostałam od : http://anamarafashion.blogspot.com/
1. Ulubione imię męskie ?
Justin
2. Ulubiony film ?
Never Say Never  Justina Biebera
3. Co wychodzi Ci najlepiej ?
rysowanie , muza..
4. Imię zwierzaka ?
Rutex
5. Masz rodzeństwo ?
tak
6. Plany na przyszłość ?
niezdradzam ;*
7. Gdzie chciałabyś pojechać za granicę ?
Kanada , USA , Hawaje
8. Ulubiony kolor ?
Fioletowy
9. Ulubiony piosenkarz ?
Justin Bieber ♥
10. Szczęśliwa liczba ?
6
11. Co chcesz w sobie zmienić ?
chyba nic


Moje pytania : 
1.Podoba ci się twoje imię ?
2. Ulubione danie ?
3. W jakim celu założyłaś bloga ?
4. Bez czego nie możesz żyć ?
5. Kogo zabrałabyś na bezludną wyspę ?
6. Jaką stronę internetową najczęściej wchodzisz ?
7. Ile już blogujesz ?
8.  Jakiej muzy słuchasz ?
9.  Masz zwierzaka ?
10. Ulubiony kolorek ?
11.  W jakich sklepach najczęściej robisz zakupy ?




10 komentarzy:

  1. Hej, blog ogólnie ciekawy, ale rada na przyszłość powinnaś nominować do L.B.A. 11 osób :) Brakuje mi jeszcze tylko nagłówka ale rozumiem że dopiero zaczynasz jak się rozkręcisz to na pewno będzie extra . Więc życzę powodzenia w dalszym blogowaniu, fajnie by było gdybyś zrobiła post back to school :)

    Pozdrowienia od straaawberry-cake.blogspot.com
    Zapraszam do siebie, bo wstawiłam wczoraj nowego posta, jeśli lubisz konie to myślę że Ci się spodoba >> Julka ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinię , takie komentarze są ważne ,spoko, na nagłówek mam już pomysł , myślałam właśnie nad tym postem niedługo zamierzam go dodać

      Usuń
    2. już nominowałam 11 blogów ;) ( do L.B.A 2 )

      Usuń
  2. Świetny blog, tak jak mówiła Stawberry Cake, brakuję mi nagłówka. Mam pytanie o co chodzi z Back to school? :)
    Mam nadzieję, że będziesz pisała ciekawe posty :)

    Zapraszam do mnie: http://my-magical-lifee.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że skomentujesz mi nowego posta, było by bardzo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko coś wymyślę , back to school czyli w poście pokazujesz co masz do szkoły i takie tam o powrocie do shl ;)

      Usuń
  3. Rutex, fajne imię :D

    ___________________________________________________________________________
    Obserwujemy? :) Odpowiedź u mnie ;*

    http://agu-aguu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, ale nie bardzo wiem na czym to wszystko polega :) Jeśli mogłabyś mi wyjaśnić to chętnie wezmę w tym udział. Pozdrawiam<3

    auriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a więc tak jeśli cię nominuję , robisz notatkę piszesz w niej jaki blog cię nominował następnie odpowiadasz na moje pytania i nominujesz inne wybrane blogi

      Usuń
  5. Gratuluję, nominacja zasłużona. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :P
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje nominacji, w 100% zasluzona ;)

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń