31 sty 2014

BELIEVE MOVIE 2D ♥


Hej w ubiegłą sobotę byłam na Believe .
Moim zdaniem najlepszy film , na pewno było warto pójść .
Były momenty wzuszenia i radości , mnie najbardziej wzruszyło gdy Justin mówił o Avalannie .
Tego nie da się opisać słowami świetny film na pewno polecam , zresztą oglądanie filmu w gronie Beliebers to nie to samo co przed komputerem :)



A wy byliście na Believe ? ( jeśli tak to jakie mieliście miejsca ) ps. ja byłam w Zamościu stylowy :)
ps.2 sorry że dopiero pierwszy post w tym roku ( teraz mam ferie więc już myśle nad kolejnym , a wam kiedy się zaczynają ferie )? :)



18 komentarzy:

  1. Ja nie byłam niestety, a chciałam iść ;)
    Mi się kończą ferie- przede mną ich ostatni weekend ;))
    Bardzo fajny blog :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie byłam. Szkoda. Chciałam tam pójść.
    Mi ferie kończą się już w ten poniedziałek :(
    Szkoda.
    Świetny blog.

    ann-anuula-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Justina mam mieszane uczucia itd., tyle się ostatnim z nim działo... Nie byłam na tym filmie i szczersze nie zamierzam iść. Chętnie obejrzę go przed kompem, ale do kina...

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, osobiście nie byłam, ale sie wybieram ;)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie byłam :C
    Bardzo ładny blog :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    http://olivkaandolivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam , i chyba się nie wybiorę, nie jestem hejterem ale nie przepadam za Justinem, choć film może być ciekawy :)
    monomentume.blogspot.com zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie bylam ale bede chciala jechac . Lubie Justna ale nie jestem Bielebier
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie byłam, i raczej nie pujde bo JB nie lubie, ale mimo to nic do neigo nie mama ;D
    ciemnepokolenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam 24 Stycznia i było MEGAA zajebiście. Bym poszła nawet jeszcze raz. Jestem tez fanką 1D i oni tez mają swój film. Ale i tak Justina jest lepszy. "Believe" jest boooski <3 Belibers <33 http://mystory23love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Białymstok byłam, rząd przed ostatni, w środku <3

      Usuń
  11. Nie byłam i raczej nie pójdę ( nawet chyba już nie ma ), ale nawet lubię JB, nie mam nic do niego, a blog jest bardzo ciekawy. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Liczę na subiektywny komentarz.
    ifyoujustwant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie bylam, nie przepadam z JB ale fajnie ze Tb sie podobalo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pójście na film o idolu to wielkie przeżycie :) Byłam ale na This is Us, takie emocję, ze do dziś mam gęsią skórkę ♥ Co do ferii to przedwczoraj się skończyły i (niestety) trzeba było wrócić do szkoły, ale tobie życzę udanych :)
    life-is-brutal-sweetie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie byłam, ale z chęcią bym zobaczyła :( Nie jestem beliber, ale podobają mi się jego nie które piosenki (:

    http://kedui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam, a że nie jestem fanką Justina, to pewnie nie pójdę. Nie ciekawi mnie jego życie.
    Moje ferie już się skończyły, niestety...

    dammratta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam z siostrą która nie jest Belieber , ale była zachwycona filmem ;)

      Usuń