12 sie 2014

Rainbow Loom Bands

                                              Dziś pokażę wam jak zrobić takie bransoletki :


bez tego :


potrzebne nam będą :

takie gumeczki około 60 szt. na jedną bransoletkę 
 i dwa ołówki lub kredki

bierzemy jedną
zakładamy na dwa ołówki


potem przekręcamy jeden ołówek

ma powstać coś podobnego do infinity

potem nakładamy po prostu 2 kolejne gumki :

już normalnie tylko nakładamy nic nie przekręcamy
następnie tą gumkę znajdujacą się na dole ( tutaj zółtą) przekładamy przez ołówki z prawej i lewej




potem nakładamy czwartą i zawszę zawijamy tą najniżej i nakładamy następne zawijamy powtarzamy ta czynność cały czas




Mam nadzieją że post się podobał :)










5 komentarzy:

  1. jej. nie domysliłabym się że zwykłych gumeczek można zrobić bransoletkę :O
    :)
    moje-poczytajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :)

    style-of-katy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję się bez bicia - pierwszy raz spotkałam się z takimi bransoletkami. Ładnie i ciekawie wyglądają, a robienie ich odwróci uwagę od spraw, które nas nękają. W wolnej chwili spróbuję je zrobić, jeśli mi się oczywiście to uda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tych gumeczkach ... oj nawet bardzo dużo . Świetny poradnik . Wszystko opisałaś to tak dokładnie :) . Aczkolwiek muszę powiedzieć , że ponoć te gumeczki są rakotwórcze . Nie jestem pewna czy to prawda , ale trudno również uwierzyć , iż to kłamstwo . Raczej nie jest to zwykłą plotką bo słyszałam to już od kilku osób . Znam nawet dziewczynę która nosiła taką bransoletkę przez cały dzień to później gdy ją ściągnęła , miała siniaki .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń