18 mar 2015

Hejka !
Więc jest coraz cieplej,wiosna i nabrałam ochoty na blogowanie,bo roku przerwy.
Zamierzam dzielić się zwami różnymi nowinkami,obiecuję ze nudno nie będzie!
Dzisiaj zaświeciło słońce więc,poszłam pobiegać.
I mam też dla was recenzje butów xd






Buty New Balance,kupiłam je na answear.com polecam buty warte ceny,stronka też w porządku szybka przesyłka
Szorty kupiłam jeszcze z zimie,jakoś na feirach a i z c&a
t-shirt croop
 Krótki post,będą dłuższe,mam trochę pomysłów na outfity w zanadrzu
XOXO

9 komentarzy:

  1. Pierwsze co zauważyłam nim włączyła się piosenka to był napis "lolly" aż serduszko mi podskoczyło ze szczęścia. Cieszę się, że chociaż na jednym blogu mogę znaleźć Justina ♥ ( Tak, jestem Belieber i się nie wstydzę :) ) Dobra, nie będę dalej się zachwycać. Śpiewam sobie pisząc to i zastanawiam czy nie popełnię jakiegoś istotnego błędu ortograficznego. Mam nadzieję, że nie. Tak więc zacznę od tego, że blog w swojej prostocie jest bardzo ładny. Tak samo stylizacja. Kolorystycznie ładnie dobra. Nie spodziewałam się tego zobaczyć. Trafiłam już na wiele blogerek, które chociaż w jednej stylizacji popełniły jakiś błąd, który wszystko zepsuł. Post świetny i krótki. Bardzo się cieszę. Co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedz u mnie na blogu, a ja idę skomentować jeszcze kilka Twoich wpisów.

    Pozdrawiam,
    http://lierie-eireil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne buty, szkoda że trochę taka krótka ta recenzja
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są te buty ale ja nie zdecydowałabym się na nic z różowym.
    Ja z blogowaniem mam wręcz odwrotnie. Kiedy nadchodzi wiosna to z reguły nie lubię siedzieć w domu i wtedy mniej czasu poświęcam na bloga :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Komentować tu za dużo nie ma co, taka prawda :) Post króciutki i milutki, fotki ładne, i ubranka też ładnie dobrane :D :) Szablon to taki zwykły,jednak ciepły i przyjazny :) Będę wpadała częściej :)
    Zapraszam:
    http://blackybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja, buty bardzo mi się podobają, koszulka też niczego sobie, zapowiada się ciekawie. wpadnę znów za jakiś czas. pozdrawiam i wpadnij też do mnie
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No całkiem ładne te buty :)
    Zapraszam do siebie na dreamsyounggirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna notka :) zapraszam też do siebie http://anedzia.blogspot.com/#_=_ :))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne buty :) obserwuje :D

    http://evcikowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne buciki :D
    http://stylebeautyphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń