24 kwi 2015

Dry shampoo plus bonusik ;)

Hejka
Dziś pod lupę weźmiemy suche szampony.
Na pewno o nich słyszeliście.
Jeśli nie macie czasu umyć włosów,a wyskoczy wam niespodziewane spotkanie,one przychodzą na ratunek .
Niektóre nie tylko odświeżają włosy,dodają różne refleksy.
Na rynku możemy znaleźć bardzo duży wybór dla blondynek,brunetek,szatynek,różne firmy.
Który wybrać ?





                                            To może na początek pokaże wam moje.


  
1.Radical zapach 5/10,działanie 9/10 ogólnie może być
2 i 3 Hair Up kupiłam bodajrze w Biedronce różowy pachnie lepiej,
jeśli chodzi o odświeżenie to nie są najlepsze
4.Dove mój ostatni zapach b.ładnie pachnie trochę jak takie mydełko dove
to na plus, i też dobrze działa,dodaje objętości włosom 10/10 polecam.

Kiedyś miałam jeszcze Batiste,to był średni ale szampony tej firmy mają szeroki asortyment można je kupić w rossman,douglas.


Teraz przejdzmy do bonusów
pierwszy z nich to  mgiełki
czyli coś co uwielbiam wiosną/latem
gdyż są delikatne idealnie się nadają


1,2,3 avon najlepiej pachnie zółta a tak ogólnie to sa ładne ale krótko trwałe i mają delikatny zapach
4.Fruttini można ją dostać np. w drogeriach natura bardzo ładnie pachnie i plusik za to że ma bardziej wyrazisty zapach ;)

a teraz drugi bonus 
czyli opowiem wam coś o firmie yves rocher
Jest to marka działająca od 1959r,sprzedająca francuskie kosmetyki.
Więcj możecie przeczytać na stronce.
Są głównie naturalne z roślin  i tp .
z której często zamawiam kosmetyki http://www.yves-rocher.pl/
Sklep ten również prowadzi sprzedaż stacjonarną .
Fotkixd



Co przyciągnęło najbardziej waszą uwagę ?
Podobało się wam ?
Kolejny wpis niebawem,więc zaglądajcie.
Buziorki :*






12 komentarzy:

  1. hm... wiele razy myślałam o takim "szamponie", ale boję się, jak by na to zareagowała moja skóra głowy :/ mam duże problemy z łupieżem (nawet apteczne szampony nie pomagają, zmniejszają tylko jego ilość) i obserwuję że po różnych tego typu specyfikach mam go więcej... gdyby nie to pewnie bym już z jakimś spróbowała :)
    mgiełki są zawsze super, gdy mama była konsultantką w avon często ją na nie naciągałam, teraz już rzadziej trafiają w moje ręce ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą fioletową mgiełkę z Avonu i bardzo ładnie pachnie. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądam sb i czytam twój blog :) piszesz przydatne żeczy ale zwrócę uwage na wygląd ;) pokombinuj z szablonami/tłami a napewno widok dla oka będzie lepszy :) posty ok i zapraszam również do nas :) może się spodoba! ;3 http://ourworld333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post ;) Miałam kiedyś tę mgiełkę z Avonu ;)
    Czekam na nowy post!
    Pozdrawiam,
    Haniko
    http://rysowanie-z-haniko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog. Przydałby się tylko jakiś ładny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny post, ja używam tego szamponu z Batiste.

    Nominowałam cię do LBA!
    http://inaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super post ;)

    http://patrycjaolech.blogspot.com/#_=_ obs/obs jak coś to napisz ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :)
    Będę Cię obserwować :D

    Zapraszam!: http://iomnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zużyłam już 2 opakowania szamponów z batiste. Jak dla mnie działanie mają spoko, tylko zapach średni. Zainspirowałaś mnie tymi mgiełkami i poszukam gdzieś jakiejś fajnej. Masz może jakiś pomysł gdzie? (Chodzi mi o sklep stacjonarny)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do szamponów to masz całkowitą rację :) Sama zaczęłam ich ostatnio używać i jestem bardzo zadowolona z ich efektów :)
    Obs/obs ? :) http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam kultowy batiste i jestem zadowolona ;)
    dzikakobietka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń