26 kwi 2015

Plastic is Fantastic. part 1



                   Ostatnio na salonach zagościł styl na "Barbie" rządzi kicz,kolor różowy,przepych.
                   Im więcej różu,tandety i przesadności tym lepiej .
                   Ubrania Barbie możemy kupić u znanych projektantów np. Moschino,jak i w                                         sieciówkach np : sugarpillsclth,tally weijl,croop



jpg




Bluzka croop
Legginsy SWAY
Buty New Balance
Case tally weijl












Celebrytom się podoba,możemy zobaczyć m.in Paris Hilton.
A wam jak się podoba,nosilibyście ?
Mi osobiście się bardzo podoba :)




plus Liebster Blog Award
czyli "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Dziękuje za nominację od http://inaa-blog.blogspot.com/

Odpowiedzi :
1. Na co zwracasz szczególną uwagę na innych blogach?
Wygląd,detale.
2. Lubisz podróżować?
Tak bardzo.Chciała bym oddwiedzić m.inAmerykę Północną i Dubaj
3. Jaką cechę w ludziach cenisz najbardziej?
Szczerość,pomysłowość,lojalnośćxd
4. Skąd pomysł, żeby założyć bloga?
Chciałam dzielić się z ludźmi moją pasją,fotkami.
5. Czy jest coś czego nie lubisz w blogowaniu? Co to jest?
Raczej nie jest więcej pozytywów,poznawanie ciekawych ludzi,uczenie się nowych rzeczy.
6. Zabawna historia z dzieciństwa.
Jejku mam ich wiele,może kiedyś coś opowiem:)
7. Czy twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga? 
Tak,czy każdy tego nie wiem.
8. Ulubiony kanał na yt?
Kidrauhl <3
9. Ulubiony blog?
jemercedes
10. Masz już jakieś plany na wakacje?
Jakieś mam
11. Jaka była piosenka, którą ostatnio słuchałaś/eś?
Were Are You Now- Justin Bieber

Nominuję :
haniaslittleworld.blogspot.com
http://kunpowo.blogspot.com
sterek-pack.blogspot.com
mackenziexox.blogspot.com 
muff-and-muff.blogspot.com/
spoon-of-sugar.blogspot.com

Moje pytania :
Czego w sobie nie lubisz ?
Na kim się inspirujesz w swerze blogowania?
W jakich blogach gustujesz?
Co chcesz przekazać poprzesz swój blog?
Jesteś zadowolony ze swojego bloga,jeśli nie to dlaczego?
Lubisz blogi lifestylowe?
Lubisz czytać opowiadania?
Ulubiony deser?
Z jakiego serwisu społecznościowego korzystasz najczęściej?
  


21 komentarzy:

  1. Pierwszy raz weszłam na Twojego bloga, patrzę, a tu link do mojego bloga :D
    Jeśli chodzi o te ubrania to szczerze mówiąc nie podobają mi się.
    Mam nadzieję, że jednak będziesz wklejać więcej swoich zdjęć :)
    Super blog :))
    Pozdrawiam

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdjęcia są śliczne! Nie jestem osobą, która przepada za różowym, ale nie jestem również jego przeciwniczką. Na co dzień bardzo możliwe, że założyłabym którąś z tych rzeczy. Gratuluję nominacji do LA :) Twój blog jest bardzo fajny, ale brakuje mi nagłówka, dodałby oryginalności, której i tak jest już wiele, ale tego nigdy nie jest za dużo!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ----> http://marzentysiace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś większość ubrań mi się nie podoba. Jednak ta szarą bluzę nałożyłabym ^^
    ---
    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak słodko! No ale czasami to już aż zanadto... Jednak część ubrań na pewno bym założyła!

    reallylovediy.blogspot.com

    Zapraszam również do udziału w konkursie:
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział genialny *.* Kiedy następny?
    Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Award :)
    Więcej informacji na moim blogu: http://nadziejanazawsze.blogspot.com/2015/04/liebster-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również wchodzę i patrzę mój blog! O! Drugi też jest! Bardzo dziękuję za nominację. Postaram się odpowiedzieć na pytania.
    Osobiście, nie przepadam za stylem "na barbie" i raczej nie przypadnie on mi do gustu =/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! Świetny blog, bardzo mi się podoba! Nie wiedziałem o tej pladze barbie, może dlatego, że jestem chłopakiem XDD na pewno będę regularnie zaglądał bo jest ciekawie a to najważniejsze! :D
    Pozdrawiam!
    http://nejfan-13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi się, jak dla mnie kicz :/
    fajne odpowiedzi na nominację, ja też byłam nominowana :)
    Pozdrawiam
    amore-cane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog,ja nienawidzę różu i barbie ;)

    blogerkafashion.blogspot.com

    obserwuję i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak byłam młodsza to uwielbiałam barbie :P

    http://perypetiemlodejmamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog!!! :D

    http://yoyo696.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście ten trend nie przypadł mi do gustu ;/ Jest kiczowaty i tandetny ale jak kto lubi :) Ciekawy blog, fajnie piszesz posty
    pazury-kolorowe.blogspot.com Zapraszam do siebie, może znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze to ten styl w ogóle mi się nie podoba, raczej bym się tak nie ubrała! :P
    +obserwuje

    http://inaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Ale stylizacja trochę nie w moim stylu :)
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! :D Co ty na wspólną subskrypcję? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. zależy kto co lubi. Ja raczej nie przepadam za motywem lalek na ubraniach.
    Obserwujemy? ja już!
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz na twoim blogu spotkałam się z modą na 'Barbie" :P Ja osobiście nigdy bym się tak nie ubrała ^^
    http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście mi się takowy styl nie podoba, ale kwestia gustu, a o gustach się nie dyskutuje. :)

    Zapraszam do siebie:
    just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja tam lubię kolor różowy ale bez przesady ;) Ogólnie blog bardzo fajny :))) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. ta kolekcja z barbie jest strasznie urocza!

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń