30 sie 2015

Back to school

Witajcie
 Zapewne widzieliscie już podobne posty w blogoswerze.
  Pokażę wam wszystko co zgromadziłam do szkoły.
Myślę że najlepiej pokażę w jedym poście wszystko.


Zacznijmy od plecaka
Z przodu :

z tyłu :

Roxy -Sports Directs.com

plecaczek/worek 





Piórnik

 allegro w sumie (mam go już od roku)

A5
 z Justinem :D
A4
właśnie one sa takie jakby metaliczne
Biedronka 

kupiłam je w realu w niemczech za 4,99 

też z reala gumka jest fajna bo miętowa i kosztowałą 1,49 ,a ekierka też ok1 € 

 teczki


Biała A3 Czarna A4 niebieskaA5

pewnie zastanawiacie się po co mi tyle teczek,ale mam ich więcej
pamiętam jak szukałam w sklepie i kupiłam wszystkie które były :D :p



 plan lekcji,bardzo mi się podoba ,jest z niemieckiej gazety star queen jeszcze jest schulplaner 2015/2016  tzn w tej gazecie

ołówki ;)

Jak wam się podoba mój "back to school"?
Macie wszystko do szkoły ?
Chce wam się iść do szkoły ? ;p

x
Paula

15 komentarzy:

  1. Nie mam jednej książki, ale poza tym wszystko już przygotowane. Jasne, że nie cieszę się z powrotu do szkoły, ale wszystko co dobre kiedyś się kończy :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że już wszystko masz! :D
    Ja też już wszystko mam, ale nie chce mi się iść do szkoły.
    some-mysterious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: great products for school. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post!
    Ja myślę że mam już wszystko do szkoły, oprócz książek bo dostanę je dopiero we wtorek ;)
    Czy chce mi się iść do szkoły? Nie, wolałabym zostać jeszcze trochę w domu! :)

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy!
    Mega oryginalne zeszyty :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio wiele osób prowadzi bloga w ten sposób i to bardzo pomocne, aby pokazywać zwoje zorganizowanie :) Niektórzy mają z tym problem :) A poza tym, co ciekawie zaprojektowany blog. W moim wieku niestety poruszane przez ciebie tematy, nie są moim celem, jednak sądzę, że twój blog przykuwa uwagę i z czasem na pewno zyskasz wielu czytelników :) Ja zapraszam do siebie: tysiacmyslidokwadratu.blogspot.com I bardzo podoba i się ta Justinowa piosenka w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupilas świetne rzeczy najbardziej podobają mi się zeszyty i plecak :) ją nic nie kupywalam bo już skonczylam szkole :) smutno mi z tego powodu bo tesknie za szkoła ;)
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tyle czasu szukam takiego zestawu cienkopisów w rozsądnej cenie (często znajduję, ale właśnie w nierozsądnej cenie). Ja jeszcze nie mam wszystkiego. Chociaż... Właściwie to brakuje mi jednej książki, do historii i społeczeństwa, a także zeszytów i wcześniej wspomnianych cienkopisów. Oh, jak one by mi się przydały!
    bo-kocham-czytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny plecak i zeszyty <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój plecak bardzo mi się podoba :-D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te ołówki są genialne :D
    Pisałaś o wzajemnej obserwacji, ja już :)
    http://birthoffashion883.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam zeszyt w piórka w zeszłym roku. Sprawdził się idealnie. Zeszyty z Biedronki jakościowo nie odbiegają od tych z firm specjalizujących się w produkcji papierniczej :)

    Powodzenia na nadchodzący rok szkolny! :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, a niedługo wielki konkurs na rocznicę bloga:
    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/08/nb-sneakers.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny plecak i reszta rzeczy. Pytałaś o wspólną obs, zacznij i daj znać
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej ze wszystkiego lubię przygotowywać się do szkoły. To coś na co czekam całe wakacje :)
    http://martynaa-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń