1 wrz 2015

Summary holiday

Hejka
Na poczatku wakacji pojawiało się na blogach wiele wpisów z planami i tp.
Ja dzisiaj podsumuje moje wakacje, opowiem wam co ciekawego robiłam i czy udało mi sie zrealizować wszystkie plany.
Tak wogóle to nie moge uwieżyć że już po rozpoczęcie roku szkolnego ;(

Gmunden,Austria

Moge  bezwątpienia powiedzieć że jest tam ślicznie jezioro Traunsee  drugie co do wielkości w Austri leży praktycznie u podnóża gór.
Dużo osób wypoczywa na kocach czytajac książki,opalając się.
Są korty do tenisa ziemnego. Ludzie pływaja kajakami,żaglówkami,pływa prom.









  
to jpg mi się podoba tam jest coś a skałach wyzezbionegoxd




Salzburg,Austria 
Jest to śliczne miasto leżące w północno zachodniej części Austri
Akurat zdjęcia poniżej zrobione są z zamku festung hohensalzburg który widac niemalże po wjezdzie do miasta, znajduje się na jakby górze,wgl tame tereny to wiele gór,jezior.
I widac z niego prak.całe miasto.
Wchodząc na zamek droką jest niemalże cały czas stroma,potem zjechaliśmy kolejką idk jak to się nazywa ale zjazd był trochę tak " z górki na pazórki" trasa ok.700 m.
Ogólnie nie było tam zwiedzania wnętrz pałacu czy coś tylko chodzenie po tarasach widokowych i tp.
Była prezentacja jak zamek zmienił sie od 180 do teraz i takie inne ;)




                                                                       
tu były takie różne wodne idk co to, w tej wodzie było trochę ryb 


to już na dole właśnie widą na 2 jpg ten zamek,a 1  fontanna


  duży dzieciak :P  to z cpn'u w Austrii


Napiszmy jeszcze coś o tym kraju :
No to sklepy/markety do 18.30 sa już pozamykane,czyli ludzie pracują krócej u nas to nie problem wyskoczyc o 21 czy póżniej na zakupy.
Jest pełno hipisów,ludzie idą ulica pokaują znak pokoju i tp :) 
W Salbyrgu było dużo obcokrajowców,widziałam sporo Azjatów.
Moim zdaniem jest ładniej niż w polsce wsie wyglądaja jak miasteczka w każdej są takie karczmy/bary/kawiarnie,domy są dopracowane,trawniki wykoszone,bardzo ładna architektura,niektóre wsie są naprawde stare.
W Salzburgu widziałam parę osób na Segwayach :D 
Chyba tyle ;p ;)

Poza tym byłam chwilę w Pocking w Niemczech :)
Ale nie mam z tamtąd zdjęć ;/ ale to takie małe miasteczko,nie ma za dużo do zobaczenia :)

Wadowice
Na powrocie czyli w piątek wstąpiliśmy w sumie po drodze bo akurat jechaliśmy.
Zatrzymaliśmy się do restauracji,zwiedziliśmy kościół i muzem dom rodzinny Jana Pawła II.
A miasto też ogólnie ładne ;)  






Bilety,pocztówki,pamiątki i tp 






Oczywiście to nie wszystko mam na telefonach dużo zdjęć,które napewno jeszczę wrzucę na bloga,ale muszę to ogarnąć :) 

Oczywiście to nie jedyne atrakcje wakacji :)
Miałam okazję uczestnicznia w warsztatach wolkalnych 17-21 08 ;)




Byłam kilka dni u siostry 30.07-02.08 jakoś tak :)
Przeczytałam książkę czego się niespodziewałam,bo nie należę do "moli książkowych"
Trochę mało wykorzystałam lipiec,bo dużo czasu w domu.

Ale sumując było spoko,wakacje lepsze niż rok temu.
Rok temu były chyba jedne z najgorszych prak. 60 dni w domu :/ ale było minęło.


A jak wy spędziliście ten czas ?
Wyjeżdzaliście gdzieś ?
Byliście w tych miejscach,ktore wam pokazałam ?
Jak wam się podobają ?
A może poznaliście kogoś ciekawego może nowe znajomości ?

Całusy:*

43 komentarze:

  1. Rewelacyjne zdjęcia, szczególnie piąte wyszło świetnie. W zeszłym roku byłam w Austrii - Naprawdę cudowne miejsce.

    http://francuski-w-moim-zyciu.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny post, ciekawe zdjęcia, ja wakacje spędziłam w Bułgarii. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Cieszę się, ze miło spedziłaś czas :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba z roku na rok wakacje są coraz lepsze, bo i człowiek dowiaduje się, czego oczekuje ;)

    http://meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wakacji, też chciałabym tyle zwiedzić. A zdjęcia są bardzo ładne. Hm, ja akurat rzadko kupuję pocztówki :D

    http://zaprzedanaduszyczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie jest w Austrii,jeeej <3
    Czyli widzę,że wakacje udane ;)
    nataszablogg <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu do Austrii, jest tam przepięknie. :) Austria nie była tak zrujnowana po II wojnie światowej, dlatego jest piękniejsza niż Polska.
    bo-kocham-czytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! These are all beautiful pictures. Thanks for sharing! <3

    Have a nice day! :)

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miejsca! Chętnie bym się tam wybrała. ;)
    A w Wadowicach byłam.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne i ciekawe fotki. ^^
    Jeszcze nigdy nie byłam w Wiadowicach. *o*
    Wpadnij w wolnej chwili: k l i k (=.
    Pozdrawiam gorąco. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. super! :)
    sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia. Fajnie, że byłaś gdzieś we wakacje. Ja niestety siedziałam w domu. Obserwuję. Jak będziesz miała czas i ochotę, to zapraszam do mnie ;)
    http://xroxanne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! :)
    Chcę znów wakacje...

    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post ;)
    Pozdrawiam ;)
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne widoki z Austrii, szczególnie z miejscowości Salzburg! I nie wątpię, że warsztaty wokalne musiały być bardzo przydatne, a przy okazji poznałaś pewnie wiele wspaniałych i utalentowanych ludzi. To piękne, że możesz się tym wszystkim dzielić z czytelnikami :)

    tysiacmyslidokwadratu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie pojawił się opis wyjazdu do Grecji więc nie będę się rozpisywać na temat wakacji ale zachwyciły mnie zdjęcia Austrii, mamusiu *-*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Austria - ciekawy zakątek świata.^ ^ Piękne zdjęcia. <3

    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. W te wakacje również byłam w Wadowicach :) Niestety nigdy nie miałam okazji zwiedzić Austrii, ale mam nadzieje, ze to się zmieni :)

    black-rose-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. W te wakacje również byłam w Wadowicach :) Niestety nigdy nie miałam okazji zwiedzić Austrii, ale mam nadzieje, ze to się zmieni :)

    black-rose-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. It's nice to be waking up and having a walk in that view. <3 Beautiful!

    Have a nice day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, cudowne widoki! <3 Chętnie sama bym odwiedziła te miejsca :)

    ☕ CZARNA KAWA - KLIK ☕

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne widoki!
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne widoki!
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszcze wypadu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Niesamowite widoki kochana! :)
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW ! Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Zazdroszczę wyjazdu :*
    Pozdrawiam

    youaremypoison-jbff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale przepiękne zdjęcia i tak mnóstwo zdjęć!! A tak w ogóle to mega ucieszyłam się, że trafiłam na Twojego bloga, bo masz ustawioną muzykę, a ja tej włąaśnie piosenki szukałam już jakiś czas, bo obiła mi się o uszy nie wiem kiedy, nie wiem gdzie! ;)) Dziękuję za pomoc ;P

    Jestem u Ciebie pierwszy raz, trafiłam na Twojego bloga przypadkiem. ;)
    Fajnie tutaj! Podobają mi się pomysły postów i przede wszystkim Twój osobisty pomysł na charakter i tematykę bloga. ;) Robienie czegoś dla siebie i na swój sposób to ogromna wartość. ;)
    Zapraszam do mnie na bloga, który jest jeszcze młodziutkim blogiem, ale staram się ciągle go czymś wypełniać. Może spodoba Ci się tematyka i zostaniesz na dłużej lub po prostu zostawisz mały ślad. Będzie mi niezmiernie miło, bo to motywuje do dalszego pisania i umieszczania postów. Ciekawie u Ciebie. ;))
    Mój blog, zapraszam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne widoki! Musiałaś nieźle się opalić c; Teraz wypoczęta możesz ruszyć do szkoły ♥

    http://smiletoolivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez 3 dni nie dokońca zdążyłam :p Ale pogoda dopisała :D

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacja ! :)
    http://iinkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Kapitalne ujęcia, świetne zdjęcia robisz, a widoki przepiękne, choć oczywiście wolałbym wszystko zobaczyć na własne oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiedziałam, że w Austrii może być tak pięknie! Daję obserwację :)
    Tymczasem zapraszam na mojego bloga :)
    http://typcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń