31 sty 2016

Manicure trendy wiosna-lato 2016



Hej,zapraszam miłego oglądania :)
Manicure: trendy wiosna-lato 2016, Gucci, fot. ImaxtreeManicure: trendy wiosna-lato 2016, Fetherston, fot. Imaxtree




Manicure: trendy wiosna-lato 2016, Emporio Armani , fot. ImaxtreeManicure: trendy wiosna-lato 2016, Scervino, fot. Imaxtree
Jaki manicure będzie modny? Projektanci chętnie nawiazują do poprzednich sezonów. Nadal modne będą paznokcie pomalowane jedynie odżywką. Naturalne  paznokcie to klasyk, ale do łask wracają także ciemne i metaliczne kolory.
Jakie lakiery będziemy kupować wiosną i latem? Na wybiegach popularne były takie barwy jak: biel także melczna, pastelowa żółć i błękit, czerwień (w prawie wszystkich odcieniach), róż, a nawet zieleń. Powraca również french manicure i ombre, a także brokat . Znowu powracają do łask pastele a tak że odcienie brzoskwiniowe i beż.

W tym sezonie trendy będzie też manicure w wersji multikolor!   Stylowe są delikatne wzorki, które zrobisz sama odpowiednim pędzelkiem. Ale najczęściej za kulisami prezentacji nowych kolekcji  na paznokciach łączono: biel + żółty, biel + srebro, biel +błękit, biel + czerwień.
Lakiery 
1.Dior Diorific Vernis



Cztery nowe odcienie limitowanej serii Diorific Vernis: złota szarość, baby pink, krwista czerwień i intensywna śliwka oraz wyjątkowy odcień lakieru do paznokci Diorific z kolekcji State of Gold, pełen migotliwych złotych drobinek.
2. Yves Saint Laurent La Laque Couture The Mats
Kobieta YSL kocha kolor ! To dla niej dyrektor kreatywny marki, Lloyd Simmonds stworzył La Laque Couture - cztery limitowane odcienie o matowym wykończeniu.
3. Dior Vernis 

301 Bleuette
Ostatni akcent dla zakończenia idealnego makijażu to Dior Vernis. Ten lakier do paznokci to połączenie błyszczącego koloru z długotrwałą i intensywną pielęgnacją. Każde nowe nałożenie lakieru poprawia zdrowie paznokci i wzmacnia je. Paznokcie są mniej łamliwe, a bruzdy zminimalizowane. Intensywne kolory i ekstremalny połysk pozwalają na idealny wygląd.
4. MAC Studio Nail Lacquer
M∙A∙C Studio Nail Lacquer to bogate, kryjące lakiery w trzech wykończeniach: cream, pearl oraz glitter. Nowa formuła bez toluenu, formaldehydu, DBP. Nowy pędzelek, który zapewnia łatwą aplikację.

5.  Pachnący Lakier

Kryjący efekt manicure i zapach który pojawia się po wyschnięciu lakieru to imitowana edycja lakierów Revlon. Modny kolor zamknięty w eleganckiej buteleczce, do złudzenia przypominającej flakon wyrafinowanych perfum.


6. Estée Lauder
Chocolate Foil

Lakiery do paznokci z technologią „True Vision“ szybko schną, długo utrzymują się na paznokciach, nie odpryskują i nie blakną nawet pod wpływem intensywnego słońca. Ponadto wyróżniają się znakomitym kryciem i świetnym efektem końcowym. Specjalnie wyprofilowany pędzelek sprawia, że nakładanie go to bułka z masłem.


7.Michael Kors

Kolekcja kosmetyków do makijażu Michaela Korsa wzbogaciła się o 18 nowych, wspaniałych lakierów do paznokci w odcieniach wyrażających trzy różne kobiece nastroje: Sporty, Sexy i Glam.

8.
W Ameryce firma essie należy do czołowych liderów w branży lakierów do paznokci i pielęgnacji do rąk. Nawet słynne gwiazdy powołują się na niepowtarzalną jakość firmy essie. Tejamnicę sukcesu essie uzasadnia się ekskluzywną recepturą produkcji lakieru, która gwarantują im wyjątkową długotrwałości. Dzięki unikalnemu połączeniu płynnego żelu, mikropigmentów i skoncentrowanym monochromom nawet najdelikatniesze odcienie charakteryzują się doskonałą siłą krycia. Lakiery nie odpryskują, nie matowieją. Profesjonalny pędzelek dopasowuj się idealnie do kształu płytlki paznokcia, umożliwiając łatwą i szybką aplikację.

Inspiracje
grafika nails, white, and black
grafika nails, purple, and YSL
grafika iphone, nails, and gold
grafika dior, nails, and nail polish


grafika essie, nails, and nail polish
grafika nails, essie, and nail polish
grafika blue, eos, and essie
grafika transparent, nails, and art
grafika nails, watch, and Michael Kors
grafika nails, rings, and purple
grafika nails, iphone, and gold
grafika nails, essie, and beauty
grafika essie, eos, and pink
grafika dior, nails, and nail polish
grafika nails, fashion, and girl
Macie któryś z tych lakierów?
Jak wam się podobają trendy w manicure na ten sezon?
xx

16 komentarzy:

  1. Hej ;* Ja uwielbiam różnego typu wzorki na paznokciach i jestem uzależniona od paznokci żelowych ;) Mam o nich post na blogu - może Cię zainteresuje :)Uwielbiam 1, 5 i 6 zdjęcia od końca *.*
    Obserwuję i zapraszam do mnie na post o maseczkach DIY :
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog będę często wpadała na niego :3

    OdpowiedzUsuń
  3. A może jakiś tutorial, jak wykonać takie pazurki? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A może jakiś tutorial, jak wykonać takie pazurki? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 3,5,7 lakier przykuł moją uwagę, ciekawe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam paznokcie pomalowane na biało.
    Pasują do wszystkiego - do stroju codziennego jak i do czegoś bardziej eleganckiego ; )

    emma-red.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog będę często wpadała. Uwielbiam lakiery do paznokci chyba trafiłam na dobrego bloga :>. Zapraszam na mój blog było by miło jak by się pojawił kom. hobbyciekawostki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja noszę zazwyczaj naturalne paznokcie, pomimo tego że mam całkiem długie. Czasem pomaluje je odżywką na wzmocnienie. Najbardziej podobają mi się białe lub szare lakiery.
    toowildperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne propozycje. Zainspirowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne inspiracje. Ja swoje paznokcie zazwyczaj maluje odżywką lub lakierem w jakimś bardzo jasnym kolorze. Lakiery do paznokci są mega. zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post, duuużo wiedzy w pigułce, a inspiracje cudowne. Ja zazwyczaj maluję paznokcie odżywką lub kremowym lakierem, gdyż nie lubię, kiedy się rzucają w oczy :))
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i przydałoby mi się kilka słów wsparcia... ---> always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Love this!

    http://www.aimeroseblog.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Geniaalne te paznokcie, szczególnie pierwsze - czarno-białe.
    Ostatnio zaczęłam się bawić w ozdabianie paznokci i moja kolekcja lakierów niebotycznie wzrosła w bardzo krótkim czasie :)

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi sie najbardziej podoba nr 6 z estee lauder, osatnio mam fazę na bronzy hehe :) zapraszam do siebie:) http://inspogirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam żadnego z tych lakierów, ale ty mnie zachęciłaś do tego, żeby któryś z nich zakupić. Najbardziej podoba mi się lakier Dior Vernis. Ten błękit, moim zdaniem, jest idealny na wiosnę czy lato ;3
    http://fashionsun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń