6 lut 2016

Must Have 2016 czyli FUTRO FUR



Witajcie 
Dzisiaj pokażę wam  najmodniejsze futra tego sezonu,z czy je łączyć i wiele innych (oczywiście chodzi o SZTUCZNE futra )
Futerka królują już  na Fashion Week w Kopenhadze i Sztokholmie .
Nie bójmy się kolorów, zakładajmy wielo barwe futra :D
Fajne są też wzory patchworkowe,pasiaste,ombre .




Street fashion ze Stockholm Fashion Week jesień-zima 2016/2017, fot. Imaxtree

Street fashion ze Stockholm Fashion Week jesień-zima 2016/2017, fot. Imaxtree

Street fashion ze Copenhagen Fashion Week jesień-zima 2016/2017, fot. Imaxtree

Kolorowe futro - trendy 2016, fot. Imaxtree



Street fashion ze Stockholm Fashion Week jesień-zima 2016/2017, fot. Imaxtree























Street fashion ze Stockholm Fashion Week jesień-zima 2016/2017, fot. Imaxtree


Street fashion ze Stockholm Fashion Week jesień-zima 2016/2017, fot. Imaxtree













































Street fashion ze Stockholm Fashion Week jesień-zima 2016/2017, fot. Imaxtree


Street fashion ze Copenhagen Fashion Week jesień-zima 2016/2017, fot. Imaxtree


Kolorowe futro - trendy 2016

Kolorowe futro - trendy 2016, fot. Imaxtree


Kolorowe futro - trendy 2016, fot. Imaxtree

Kolorowe futro - trendy 2016, fot. Imaxtree

Gdzie możemy je kupić ?








zalando TOPSHOP  346 zł








zalando New Look  239,00 zł   215,10 zł

zalando derhy 509,00 zł  432,65 zł

Kamizelka futrzana kolorowa

showroom picantti 650,00 zł  399,00zł


zalando pepe jeans 879,00 zł  659,25 zł

Jeśli nie chcemy ubierać futrzanej kurtki możemy 
ubrać tylko futrzany akcent np. Kołnierz z imitacji futra 

h&m 63,90 PLN 129,90 PLN



h&m 22,90 PLN 79,90 PLN






Zainspiruj się

grafika fashion, pink, and style

grafika fashion, clothes, and fur

grafika kim kardashian, blonde, and fur

grafika fashion, style, and white

grafika adidas, fashion, and girl

grafika fashion, style, and black


grafika fur and hair




Jak wam się podoba ten trend ?
Macie jakieś futra ?


Miłego weekendu
xx



18 komentarzy:

  1. Sztuczne futra są piękne, ale te w stonowanych kolorach (beżowy, szary). Niestety, lecz ceny takich cud przerażają :(
    *songuraita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre sztuczne futra wyglądają ślicznie, jednak zdecydowanie nie jest to mój styl :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre futerka faktycznie są przepiękne, inne natomiast moim zdaniem poszerzają. Wszystko zależy od kroju, koloru i tego jak je kto zestawi.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie osobiście takie futra się nie podobają. lecz post ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie futra są bardzo eleganckie i ładnie się prezentują, jednak nie czułabym się w nim i tak dobrze.

    http://velvetheart96.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z zapytaja,fajny blog mi się bardzo podoba <3 Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre z tych futer są na prawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nie lubię futer, moja rodzina tak samo (złe wspomnienia) wiec w domu zero futer :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nienawidzę futer z całego serca, ale każdy ma swój gust x
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za futrami (i tymczasowa moda też tego nie zmieni :))
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Futra wyglądają dostojnik na niektórych osobach - na mnie wręcz kiczowato :) Jednak lubię brązowe, beżowe futra. Jestem z zapytaj.pl i cieszę się, że trafiła tu, bo można się zainspirować:)

    Mój blog - ksiazkilubieto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Futra są piękne, ale niestety ja do szkoły się w takie nie wystroję, bo się wstydzę :P Fajny wygląd bloga ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. W mojej szafie niestety brakuje futer ; / Wyglądają rewelacyjnie, a szczególnie podobają mi się krótkie *-*

    Pozdrawiam, Ilonciaaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są te futra *.*
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż ;)
    mypinkdreams3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne futerka! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i daj znać u mnie a ja się odwdzięczę :)
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w szczególności lubię futrzane kamizelki! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń