9 mar 2016

Must Have wiosna czyli top z wiązaniem sznurowaniem wycięciami


Witajcie :D
Dzisiaj pokażę wam gdzie możecie kupić bluzeczki i nie tylko ze słynnym wiązaniem w dekolcie :)
Gwiazdy to nosza mn. Gigi Hadid, Venessa Hudgens,Kardashianki.
Gdzie możemy kupić? 
Praktycznie w każdej sieciówce lub w slepach internetowych. (podlinkuje każdy top )
Miłego oglądania 









 Ciekawie prezentuje  się też wiązanie nie tylko na dekolcie,ale np. z boku,jak poniżej.

  

cropp

OV831-99X

cropp


  

zalando only

 

zalando new look



zalando topshop




h&m



glamorous

Co powiecie na sweterek z wiązaniem ? Gdzie sznurek jest fajnym detalem



riverisland

 Tutaj mamy luźną koszulę,coś ala styl boco,co sądzicie ?



h&m

 Pokażcie ramiona,to hit,a w połączeniu ze sznurowaniem ja jestem na tak :)
Rozszeżane rękawy też dodają uroku bluzce.
Możemy założyć  do niej dopasowany dół,albo spodnie z rozszerzanymi nogawkami.

Image 1 of ASOS Lace Up Front Cold Shoulder Top

asos

Ta wersja w paski jest świetna na lato ;p

Image 3 of Daisy Street Top With Lace Up Front In Stripe

asos

Image 3 of New Look Lace Up Front Crop T-Shirt

asos

A może body ?
Jest napewno wygodne i ciekawi się prezentuje.
Wajnie wygląda w prążkowany materiał ;)



h&m



h&m



Możemy też znależć fajne sukienki. Są  naprawdę sexy.
Możemy kupić dopasowaną.



vero moda

lub z rozszerzanym dołem

h&m

 A teraz wyciącia,spodnie z rozcięciami na kolanach to hit,więc
 dla czego nie bluzeczka z wycięciem na łokciach,jak wam się podoba ?



only

 

zalando even&odd

Inspiracje






collage00101001



grafika black girl, lacing, and winged eyeliner


grafika bra, fashion, and grey



grafika background, beautiful, and hair

grafika fashion, body, and style

grafika fashion, outfit, and style

grafika fashion, style, and outfit











grafika blonde, blouse, and fashion



grafika white, necklace, and blouse

grafika fashion, cute, and pink

grafika fashion, girl, and style

grafika fashion, outfit, and girl

grafika girl, fashion, and hair

Jak wam się podobają ?

xx

24 komentarze:

  1. Hej, ten trend jest super, sama mam sweter i bluzkę z tym motywem, fajne jest to ze nie tylko laski z dużymi piersiami w nich dobrze wyglądają. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te topy są na prawdę świetne i chciałabym zakupić jeden, niestety obawiam się, że przez mój mały biust, nie będzie dobrze na mnie wyglądać :/

    Obserwuję i pozdrawiam. ;)
    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze są te body <3 zakochałam się w nich <3
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post,bardzo lubię takie,nawet sama mam podobne więc zachęcam Cie do odwiedzenia mojego bloga
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te wiazane ciuchy man body i bluzke i sa mega:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jak znajde gdzies w sklepie to sie skusze bo bardzo mi sie podoba

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno jak znajde gdzies w sklepie to sie skusze bo bardzo mi sie podoba

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się takie topy! Kiedyś widziałam na kanale na yt laurdiy tutorial jak zrobić taką bluzkę. I na pewno z niego skorzystam :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stunning post! The photos are amazing.

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się takie topy, więc chyba się skuszę na kupno któregoś z nich :3
    Świetny post :3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jej wszędzie ich szukam bardzo mi pomogłaś! Świetny post!
    oliv-liv.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne bluzeczki z wiązaniem, kilka przypadło mi do gustu, a zwłaszcza ta bluza :D
    Z wycięciami nie bardzo mi się podobają, tak jak i spodnie :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te bluzki z wiązaniem są przepiękne! Muszę sobie taka kupić!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne inspiracje, jest z czego wybrać. U mnie nowy post, zajrzysz? pzdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie do końca w moim stylu są takie wiązania, ale można znajdę coś co mi się spodoba, np. sweter.

    Retromoderna-blog lifestylowy

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne ubranka , zdecydowanie stawiam na sweter w ta zimna wiosnę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Trend lubię - trzeba jednak uważać z resztą części stylizacji, by nie wyszło tandetnie/wulgarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tych bluzkach! Mam w planach kupno takiej :) Fajny post i fajna piosenka na pasku :D Próbowałam ją wczoraj śpiewać. Lubię takie ''delikatne'' piosenki.

    Zapraszam do mnie: http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super! ja sama chce taka wiazana :)
    bardzo inspirujace zdjecia , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Baardzo podobają mi się te topy! Cuuudowne!
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super propozycje, uwielbiam bluzki w tym stylu, bardzo kobiece i seksowne
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  22. Super propozycje, uwielbiam bluzki w tym stylu, bardzo kobiece i seksowne
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne są takie topy, bardzo przypadł mi do gustu ten trend :)
    Pozdrawiam Aga
    i zapraszam na mojego bloga
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post oraz blog :)

    Zapraszaam :-)
    http://skate112.blogspot.com/2016/03/kosmetykimodafryzury.html?m=1

    http://skate112.blogspot.com/2016/03/stylizacja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń