12 kwi 2016

Modne okulary wiosna lato zainspiruj się

Witajcie!
Dzisiaj przegląd okularów/
Dużo inspiracji,propozycje z sieciówek i od projektanów.
Zapraszam :)
(okulary podlinkowałam)






Modne okulary przeciwsłoneczne [wiosna-lato 2016],Dolce&Gabbana, fot. Imaxtree Modne okulary przeciwsłoneczne [wiosna-lato 2016], Giamba, fot. Imaxtree Modne okulary przeciwsłoneczne [wiosna-lato 2016],Dolce&Gabbana, fot. Imaxtree

Modne okulary przeciwsłoneczne [wiosna-lato 2016],Dolce&Gabbana, fot. Imaxtree Modne okulary przeciwsłoneczne [wiosna-lato 2016],  Plein, fot. Imaxtree Modne okulary przeciwsłoneczne z sieciówek: lato 2016, Zara, 69,90 zł, fot. mat. prasowe





 Na początek przejrzyjmy co oferują nam sieciówki
Czyli okulary które możemy kupić 20-150 zł


Okulary przeciwsłoneczne

Okulary przeciwsłoneczne


Okulary przeciwsłoneczne


sin-say

 


Te troszeczkę przypominają okulary diora model so real, a możemy je kupić w Zarze za  89,90.

Zobaczmy co przyszykowały domy mody na ten sezon.
Będą hitem okulary bardzo zdobione np. motywy kwiatowe w stylu Dolce & Gabbana w kształcie:koła,serca,gwiazdkijak też "babcine okulary",lub
w kształcie "kocich" uszu




EYESHINE_FOG284V1TF03APEYESHINE_FOG284V1TF03AP







dior


prada


Inspiracje

grafika fashion, sunglasses, and style

grafika dior, fashion, and sunglasses

grafika sunglasses

grafika girl, fashion, and style

grafika sunglasses, summer, and glasses

grafika dior, fashion, and sunglasses

grafika iphone, pink, and sunglasses

grafika dior, sunglasses, and pink

grafika fashion, sunglasses, and dior

grafika fashion, girl, and nails

grafika rose, flowers, and pink

grafika bag, Givenchy, and gold

grafika fashion, celine, and flowers

grafika bag, fashion, and white

grafika fashion, sunglasses, and flowers

grafika fashion, sunglasses, and style

grafika iphone, pink, and sunglasses

grafika fashion, sunglasses, and black

grafika dior, fashion, and sunglasses

grafika sunglasses, fashion, and summer

grafika clothes, clothing, and elegante


grafika iphone, pink, and camera



grafika sunglasses, girl, and glasses


Który model najbardziej przypadł wam do gustu ? ;)
Ja 'zakochałam' się w tych od Diora ♥

buziaki

11 komentarzy:

  1. zainspirowałaś mnie po całości, ja uwielbiam proste, jasne okulary i takie też mam zamiar kupić na te zbliżające się wakacje.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z mango są po prostu cudowne <3

    Pozdrawiam i zapraszam na kolejną dawkę portretów :)
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych co podałaś te z reserved są super, bardzo przypominają mi tzw. ,,lenonki" - które nosi np Szpak :)

    Zapraszam do siebie -> http://vilolou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te okulary.
    Zawsze mam problem z doborem dla mnie właściwych.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny post ! Ja uwielbiam nosić okulary w cętki , albo zwykłe , klasyczne czarne .
    Obserwuję :3
    http://dorotafaisean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 5 par, ale pewnie kupię jeszcze jedne :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the Dior so real sunglasses!
    Tenz
    www.shesabouthatlife.com
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne :) Niestety w większości bym ładnie nie wyglądała, bo mi najbardziej pasują czarne kujonki przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowne, chyba muszę wybrać się na zakupy, cos cudownego! :) dobrze, ze trafilam na ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do LBA! ^^
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń