19 kwi 2016

Satin Pink Bomber

        Hejka 
 Co tam u was ? Też piszecie teraz egzaminy gimnazjalne?
Ja niestety tak,jedyne co dobrze napisałam to polski ;/
 W niedzielę była super pogoda,ale jakoś nie wyszło mi pójść na zdjęcia.
No ale dzis wcześniej wróciłam do domu i w sumie nie mam co robic no to idę ;)

Zestawiłam satynowy bomber ze Stradivariusa,który jest w wyszywane kwiaty(swoją drogą bombery z satyny z różnymi wyszywanymi kwaitami,napisami z tyłu teraz pokochało wiele blogerek:)) , do tego różowe pastelowe trampki z Sin-Say i sukienka z Cropp.





















  



Zrobiłam zdjęcie z bliska,żeby "bardziej pokazać' wam materiał i wyszyte kwiaty.




Zdjęcia z seri zatańczę na sesji ;p









Jak wam się podoba outfit ?
Co sądzicie o kurtkach bomberkach ?

xx

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja :). Kocham takie kurtki :)

    Zapraszam do siebie: http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kurtki, ale u kogoś :D Bardzo ładnie wyglądasz, a tak przy okazji świetne zdjęcia! I te forsycje <3 Wspomnienie dzieciństwa...
    Więc, powodzenia w blogowaniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciuchy ciekawe, ale zdjęcia mi się nie podobają. Słaby fotograf... żadnych parametrów nie ustawił, nawet przysłony...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylówka! Bardzo lubię taki styl ^^
    Piękne otoczenie do zdjęć :)
    Obserwuję! Zapraszam do mnie -vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też pisałam teraz egzamin gimnazjalny. Polski też mi dobrze poszedł, za to na historii kompletnie poległam. Fajny outfit i podobają mi się te kurtki <3

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka :)

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ubrałabym się tak, ale wygląda ciekawie. Mam trochę, bardzo inny styl xD
    A egzaminem się nie przejmuj - bujdy na resorach. hehe
    Pozdrawiam
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też pisałam teraz egzaminy, nie było tak źle. Ale polski byl rzeczywiście łatwy :) Śliczny bomber, bardzo mi się podoba!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też pisałam egzamin. Stres był ale naprawdę pytania były banalne( np historia i polski).
    Super post, super ciuchy. Zapraszam do mnie na trochę skromniejszego bloga http://pannazuzianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie to się prezentuje :) liliuch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń