10 maj 2016

Haul zakupowy rossman - 49 i nie tylko

Hej!
Dzisiaj pokaże wam co udało mi się kupić w ostatnim czasie.
Bedą to kosmetyki,ubrania,książka.
Każdy już wypróbowałam więc napiszę krótkie recenzje.
Miłego ogladania! :)






Pierwszą rzeczą jest tusz z Rimmela.
Który posiada podwójną szczoteczkę.
Jedna na objętość,druga wydłużająca,fajna opcja bo możemy jednym tuszem uzuskać różne 
efekty.
 Jest nawet w pożądku.7/10
Kosztował ok 18-20zł





Kolejna jest paletka do konturowania twarzy z Rimmela.
Róż ma ładny brzoskwiniowy odcień.
Ale po za tym sądzę że paletka jest słabo widoczna,ma małą pigmętację.
Więc nie jest najgorsza,ale nie jakaś super 5/10
Cena-ok 25-30 zł






Maskara Rimmel Kate Moss.
Ma ciekawą szczoteczkę,która bardzo wydłuża rzęsy.
Ale po paru godzinach się trochę rozmazuje.8/10
Po promocji 49 % kosztowala mnie ok 16 zł.






Tusz Essence Rock 'n'doll.
Nie rozmazuje się za bardzo,ale nabiera sie o wiele za dużo tuszu na szczpoteczkę,co
widać 2 zdjęcia niżej,co nie pozwala precyzyjnie rozczesać rzęs. 6/10
Cena ok 12 zł




Tusz kobo.
Kupiłam go dzisiaj bo była promocja -40 % w naturze na szafeczkę kobo.
Ma taki 'falisty' kształt szczoteczki.
Nie rozmazuje się,ale niezbyt wydłuża. 8/10
Cena ok 12zł


Podkład Rimmel Match Perfection
Kryje nawet,ale akurat mam kolor 200 Soft Beige i jest trochę za ciemny. 6/10
Cena regularna 38,99 po promocji -49% ok 20 zł




Podkład miss sporty
Plusy dobrałam idealny kolor i nie świeci się.
Minusy słabo kryje i widać go odznacza sie na cerze,tak jakby wogóle się nie wtapia.
Ale jeśli ktos szuka takie w niskiej cenie to może być 6/10.
Cena po promocji -49% ok 8-9 zł


Podkład Pierre Rene
Kupiłam go w naturze.
Jest okay,cera się nie świeci 7/10
Cena ok 15 zł


Pomadka Essence Velvet Matt 07
Zdecydowanie mój ulubieniec.
Ten kolorek jest malinowy.
Jest świetna,jeśli poszukujecie matową szminkę to polecam.10/10
Cena ok 10 zł



Błysczyk Rimmel
Jest taki trochę pomarańczowy,ale na ustach bardziej bezbarwny,jaśniejszy.
Nie klei się,ogólnie fajny.9/10
cena po promocji - 49% ok 10zł




Balsam do ust Bielenda Wata cukrowa
Jest spoko,fajnie się błysczy na ustach,bardziej jak błyszczyk bo ma płynną konsystencję.
9/10 
Cena ok 8-10zł



Czarna kredka do oczu Lovely
 Poprostu chciałam kupić zwykłą czarną kredkę.
Bo to taki basic makijażu i może w koncu nauczy się malowac kreski.
Nie napisze oceny bo nie wyszły mi jescze kreski.
Ale kosztowałam po promocji -49 % ok 3-4 zł


Kredka do brwi wibo
Jest ok bo szukałam w takim jaśniejszym odcieniu to jest nr 1 .
Z jednej strony ma wykręcaną kredke z drugiej szczoteczkę. 7/10
Cena po promocji -49% ok 5-6 zł


Rozświetlacz Lovely
Jest bardzo fajny,fajnie rozświetla 9/10
cena po -49% to ok 5 zł



Róż Lovely 
Też spoko,mam 3 róże z Lovely i są widoczniejsze niż ten z paletki z rimmela. 9/10
Cena po -49% ok 5 zł


Korektor w musie Essence
Jest troche za jasny (odcień 20) tak jakby rozświetla po nałożoniu.
Ale konsystencja musu jest fajna. 7/10
cena ok 10zł



Lakier Astor
Odcień 609 Splash Of The Ocean
Jest średni,po nałożeniu jednej warsty jest troche przezroczysty. 5/10
Cena po -49% ok 7 zł


Lakier essence
Dość szybko zastyga,ale najważniejsze że wystarczy jedna warstwa i jest już dobry kolor.9/10
cena ok 7 zł



Zapraszam do obejrzenia zdjęć 
Mam na sobię tą matową szminkę z Essence.









Pora na niekosmetyczne zakupy.

Książka najdłuża podróż
Muszę ją wam pokazać,bo nawet jeśli widzieliście film,książka stwarza trochę inny obraz,czytajac ja wydzę różnice między filmem,jest świetna!
cena 10 zł


Body Selfieroom
cena ok 45 zł




 
Bluza Sin-say
Jest oversizowa,troche za duża,ale ma milutki materiał.
cena 49,99



Spódniczka House
Zwykła czarna ale podoba mi si faliste wykończenie :)
cena 69,99 zł




Spodnie New Yorker
Szukałam spodni szerokich w biodrach z wysokiem stanem i o prostych nogawkach czyli mom jeans :) Myślę że są w miarę 
cena 84,95



Jak wam się podoba haul ? Co najbardziej :)?


xxx




























16 komentarzy:

  1. Moją uwagę najbardziej zwróciła szminka, ma śliczny odcień:D muszę koniecznie się za nią rozejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam ten błyszczyk! Mi przypadł do gustu w 100% nie klei się jak większość błyszczyków i ma śliczny brzoskwiniowy kolor! :) jak dla mnie on 11/10. Pozdrawiam
    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka nie w moim guście, ale reszta zakupów niekosmetycznych mogłaby wskoczyć do mojej szafy :)
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki Golden Rose są najlepsze mam ich kilka.

    OdpowiedzUsuń
  5. co za szał z tymi promocjami :D gratuluję udanych zakupów!

    http://meskiestrefy.blogspot.com/2016/05/jak-czytac-w-myslach-oczy-mowa-ciaa-vol.html

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, skąd Ty dziewczyno masz hajs na te wszystkie rzeczy :D Udało Ci się z tymi promocjami, aż zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też obkupiłam się w Rossmannie na promocjach :)osobiście uważam, ze takie promocje to świetna sprawa, ale i czas na zdobycie potrzebnych rzeczy taniej :) Akurat nie kupiłam żadnej rzeczy, którą ty, aczkolwiek mam ten balsam z Bielendy tylko,że guma balonowa :) Po za tym mam taką samą gąbeczkę :) Bardzo spodobało mi się to body, genialne jest zresztą reszta ubrać też ładna :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super haul! Mam ten rozświetlacz i bardzo go lubię :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Noo piękne zakupy zrobiłaś na promocji :) Na tylko 3 rzeczy kupiłam, w tym podkład z Rimmela, który i Ty masz na swojej liście :)
    Pozdrawiam http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy kupilas😘tez skorzystałam z promocji 😘pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobała mi sie pomadka z essence :) świetny kolor!
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się obkupiłaś :) U mnie w tym roku skromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super :) bardzo fajny post :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy wpis, ale niestety nie wczytują mi się zdjęcia.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny haul. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czytać i oglądać haule, produkty które tutaj zamieściłaś, bardzo przypadły mi do gustu. Matowa pomadka rewelacja, chyba się na nią skuszę! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń