10 lip 2016

Body HIT a może KIT ?



Hej !
Dzisij wpadam z lużnym postem.
Co u mnie?
Trochę te wakacje "pędzą", na razie mam czas w domu, aby robić to co lubię.
Telefon mi szwankuje,więc trochę odpocznę od social-mediów.
Chodz w sumie dobrze mi to zrobi,czasami warto "zrobic sobie przerwę" i "stanać" 
w tym "pędzącym" świecie ;)
A teraz przejdzmy do kontretów,czyli o czym dzisiaj.
Spróbujemy sie zastanowić czy warto kupić/nosić popularne w tym sezonie body.

Body przeżywa "drugie życie " w tym sezonie,bo przecież to nie jest nic nowego.
Ale w sumie jakby spojrzeć to wiele rzeczy powraca np. bandamy,kurtki bomberki,czy buty 
na słupku,które kilka sezonów temu niekórzy mogli by uznać za nie modne,babcine,
czy np. superstary jest to dość stary model butów.
Wniosek jest jeden,czasami warto zatrzymać coś w szafie,bo po kilku sezonach 
może powrócić do łask :)

Do czego możemy założyć a np.z lużnymi spodniami mom jeans.

Gdzie kupić ?

Zdjęcie 8 AKSAMITNE BODY z ZaraZdjęcie 2 AKSAMITNE BODY z Zara

zara 59,90 PLN



Zdjęcie 8 BODY NA RAMIĄCZKACH z ZaraZdjęcie 2 BODY NA RAMIĄCZKACH z Zara

 zara 39,90 PLN

Zdjęcie 8 BODY Z NAPISEM z ZaraZdjęcie 4 BODY Z NAPISEM z Zara

 zara 19,90 PLN - 39,90 PLN



Bershka 34,90PLN



34,90PLN



49,90PLN




39,90PLN


34,90PLN



34,90PLN17,45PLN50%


49,90PLN



49,90PLN29,90PLN40%



Pull&Bear 69,90PLN



Pull&Bear 34,90PLN



Pull&Bear 49,90PLN

Body ściągaczowy ścieg | MANGOBody ściągaczowy ścieg | MANGO

MANGO 69,90



selfieroom.pl 45,00 zł

Inspiracje 

grafika girl, summer, and friends

grafika girl, body, and goals

Body - trend w klimacie lat 90. fot. instagram

Body - trend w klimacie lat 90. fot. instagram

Body - trend w klimacie lat 90. fot. instagram



A wam jak się podoba,jestem ciekawo co sądzicie ?

xxxxxx

3 komentarze:

  1. Nie lubię koszulek w spodniach, więc body raczej mi się nie przyda ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Body jak najbardziej mi się podobają :) swietne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń