28 lip 2016

Haul lipiec 2016


W dzisiejszym poście pokażę wam co udało mi się ostatnio kupić.
Będą to oczywiście kosmetyki :D





Najpierw pokaże kosmetyki do brwi,firmy essence.
Jest to kolekcja "little eye BROW MONSTERS".



Czyli szablony do brwi.
W środku są trzy szablony,o różnych kształtach.
Są z takiego "wyginajacego " się tworzywa.




Kolejna jest maskara do brwi.
Ja wybrałam odcień  01 ernie knows best.
I były 2 odcienie,ja wzięłam jaśniejszy.
Ale mogła by być w sumie ciemniejsza.
Szczoteczka jest ok,i dosyć spora,w porównaniu do innych maskar do brwi.




Rozświetlacz pod łuk brwiowy.
Tu też były 2 kolory,ja mam 01 lift'em up in white.




Tutaj macie na ręku,jest taki srebrny.


Teraz coś innego czyli podkład firmy MAYBELLINE - dream VELVET.
Jest to podkłąd który matuje i nawilża.
Lekka żelowa formuła podkładu,z podwójną zawartoscią wody zapewnia matowe wykończenie i nawilżoną cerę.
Plus za konsystencje pomiędzy musem a zwyklym podkłądem.
Jest dość "lekki" coś pomiędzy kremem BB a podkładem.
A właśnie szukałam czegos lekkiego na lato,żeby skóra nie była wysuszona.




Ja mam odcień 30 sand i jest to odcień wpadajacy w róże.
Np. odcień 20 nude był bardziej beżowy i ciemniejszy.
Więc warto przetestować,a nie sugerowac się numerkami.


Czas na błyszczyki firmy Lovely.
Pierwszy jest w odcieniu  Nr 6.
Jest to lip gloss do ust z olejem z jojoby,kolagenem i witaminą E.
Na ustach jest "przezroczysto różowy".
Nawilża,lecz ma dość rzadką konsystencję.




Teraz czas na matową pomadke w płynie Nr 1 .
Ma fajny odcień i nie wysusza ust.
Polowałam na nią już od jakieś czasu,bo czytałam że jest fajna.
I w końcu kupiłam,po paru dniach nie było już koloru w sklepie.
Więc jest to jeden z porządanych odcieni ;)




Mam dla was swatche na reku od prawej matowy czyli nr 1,od lewej nr 6


Kredka do konturowania twarzy KOBO.
Chciałam wypróbować coś do konturowania,w kredce,trwalszego niż sypki brązer.
Powiem wam że ten jest ok, rysujemy kreskę potem rozcieramy/fiksujemy pędzlem lub wklepujemy,
dla delikatniejszego efektu.


Jest to odcień 2 shading,i tak prezentuje sie na ręku.


Teraz pokażę wam moich ulubienców.
Czyli matowe pomadki z essence .
Pierwsz ma fajny nude odcień pomięszy kremowym a beżem.
Środkowa jest w kolorze malinowym.
A ostatnia taki fioletowo-brązowy .
Kosztują ok 8-10 zł



I są to kolejno odcienie :
O2 Porcelian Doll,  07 Velvet matt,   03 come naturally

Teraz czas na zdjecia :P


Totaj mam na sobie błyszczyk z Lovely nr 6.


Tu już matowy NR 1 z Lovely





Brwi po użyciu maskary.




Dajcie znać czy macie jakiś z powyższych kosmetyków :)
Albo który wpadł wam w oko :D

buziaki



16 komentarzy:

  1. Mnie bardzo zainteresowały szablony do brwi, gdzie można je kupić oraz możesz napisać o nich coś więcej? ;) Dodatkowo chciałam zapytać jak sprawuje się podkład na twarzy po całym dniu noszenia? Kiedyś miałam ulubiony z bourjois, niestety dawno go wycofali i jakoś nie mogę znaleźć dobrego na lato...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę zainteresowanie szablonami,wiec możliwe ze zrobię o nich osobny post,recenzje,kupiłam w hebe za ok.8 zł.podkład ok cera się nie świeci i teraz był w atrakcyjnej cenie w rozstanie za 19.99

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe są te szablony do brwi! Jestem ciekawa Twojej opinii po dłuższym używaniu!
    outdisturb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Mnóstwo genialnych kosmetyków! Bardzo mnie zainteresowały szablony do brwi oraz pomadki x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/07/time-for-rest.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przetestowałabym te pomadki, bo bardzo lubię malować usta :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący post, bardzo zainteresowały mnie pomadki, muszę je wypróbować :D

    Ściskam ciepło, Mimmi

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że z niczym nie miałam styczności, a najbardziej spodobały mi się szablony do brwi!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty, jeszcze żadnych z nich nie miałam okazji używać. Bardzo podobają mi sie te matowe pomadki :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko spoko, tylko szkoda, że nie podałaś cen tych produktów i nie obróciłaś zdjęć :D
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przestraszyłam się muzyki. Jak wybuchła mi z głośników to aż podskoczyłam :D Ładny nagłówek, ale uważaj na wykorzystywanie cudzej grafiki. Jeśli nie kupiłaś tych zdjęć to naruszyłaś prawa autorskie. Coś o tym wiem, bo tego uczą mnie w szkole. Fajnie, że zostawiasz pole na oddech między tekstem. Szkoda, że nie podałaś cen produktów. A co do podkładu/kremu BB - dopasowałaś go idealnie, ale słyszałam od swojej wizażyski, że mając różową twarz powinnam wybierać odcienie bardziej nude aniżeli różowiutkie. Jednak myślę, że to już kwestia własnego widzimisię.

    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też w tym miesiącu skusiłam się na pomadkę z numerem 1 od lovely :) Szablony do brwi strasznie ułatwiają makijaż, ja swoje kupiłam w kiku, te są chyba takie lekko żelowe prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kredki do ust Kobo ;) Tej do konturowania nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widze ze zakupy udane , firma essence caly czas zaskakuje :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie bardzo ta matowa pomadka :) Szablony do brwi, całkiem fajna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń