26 lip 2016

KYSHADOW BY KYLIE JENNER


Już 26 lipca rusza sprzedaż najnowszych cieni od Kylie Jenner czyli palety- KYSHADOW.
Będzie się składać z 9 kolorów w odcieniach ziemi,brązu,beżu :)

Nazwy odcieni :

-Jasper
-Quartz
-Topaz
-Tigers Eye
-Hematite
-Citrine
-Bronzite
-Obsidian
-Goldstone

Faworyt kylie to odcien pomarańczu -Citrine(ten w samym środku).
Piszę że istotne było umieszczenie go w palecie :)

Tu możemy zobaczyć swatche cieni na ręku.

Watch her swatch: Kylie showed off each of the colors in her palette on her arm for her Snapchat followers

Kylie mówi :


'I have been dreaming of this moment for way too long. This eyeshadow palette is literally my baby' ,'I've been using this palette every day for the past five or six months. Every Snapchat video, every Instagram you've seen me in, it's been this palette. It's been so hard to keep this a secret.'

Tłumacząc 

Marzyłam o tym momecie od bardzo dawna.Ta paleta to takie "moje dziecko".
Używałam tej palety codziennie pięć/sześć miesięcy .Na każdym video na snapcahcie,czy na Instagramie widzieliście ją na mnie.Ciężko było to utrzymać w sekrecie.
(moje tłumaczenie,mogłam coś przekręcić) ;)

Paletę można kupić na oficjalnej stronie Kylie już dziś.
O 15 w Ameryce (czyli ok. 24 u nas )






Kyshadow: nowe kosmetyki od Kylie Jenner!

Nowe kosmetyki od Kylie Jenner!




Jak myślicie czy cienie też staną sie hitem jak pomadki :D ?

10 komentarzy:

  1. wow taka paletka to marzenie!<3 moze uda mi sie ja dostac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie dobrane kolorki! Super, ja jednak dalej marzę o pomadce exposed <3!
    kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi sie ta paletka tak samo jak błyszczyk od Kylie,świetny post.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/07/time-for-rest.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega paletka! Niestety mi by się nie przydała... ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. cienie mają piękne odcienie.
    widać, że są mocno na pigmentowane.
    Jak cena jest tej palety ?

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. idealna kolorystyka, poczekam jednak na recenzję użytkowniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się bardzo dobrze i zapewne osiągnie taką popularność jak pomadki. cóż, czego nie dotkną siostry Jenner czy Kardashian zamienia się w złoto (czyt. pieniądze) :)
    ciekawe jak to będzie się przedstawiać cenowo...
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest, zdecydowanie moje kolory <3 marzenie...
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się ta paletka :D
    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń