3 sie 2016

Lakiery hybrydowe claresa test


Hej
W dzisiejszym poście przetestuje zestaw lakierów hybrydowych od claresa.
Na wstepie piszę że piewszy raz robię hybrydę na paznokciach.
Za pierwszym razem nie zrobie jakichś "goalowych paznokci "
A wiadomo trening czyni mistrza :)

Okey,a więc otrzymałam do przetestowania 2 lakiery hybrydowe,bazę i top.
Lakiery sa w kolorach 100 Grey mouse i 401 red rabbit.
Możemy je kupić tutaj : claresa.pl

A więc co jest nam w ogóle potrzebne by wykonać manicure hubrydowy :

- lampa UV/led
( ja wybrałam UV 36 W)

-  Cleaner

- Waciki bezpyłkowe

- Bloczek polerski,pilniczek

- Top,Baza

- Lakiery hybrydowe

- Aceton (do zmywania )












Krok 1 Przy pomocy pilnika nadajemy odpowiedni kształt paznokciom.



Krok 2 Bloczkiem polerskim matowimy płytkę paznokcia.


Krok 3 Cleanem odtłuszczamy


Krok 4 Nakładamy bazę i wkładamy paznocie do lampy UV na 2 minuty/led na 30 sek.



krok 5 Na utwardzoną bazę,nakładamy wybrany lakier hybrydowy i znowu wkładamy do lampy



Krok 6 Na utwardzony lakier nakładamy top i znowu do lampy


Krok 7 Przemywamy paznokcie cleanerem


 Tak wygląda efekt końcowy :)




Patrząc na to że pierwszy raz mam styczność z hybrydami chyba nie jest źle.
Ale muszę jeszcze zapuścić paznokcie i opiłować na migdałki więc myśle że kolejny 
post będzie o wile lepszy.
Ogólnie jedną rękę robiłam ok 10-15 min.
Dałam 2 warstwy lakieru i to wystarczyło by kolor był nasycony.
Ogólnie czerwony miał już gdy nałożyłam jedną warste dobrze krył.
Szary był bardziej przezroczysty.

Powiem wam że pomimo tego że musimy czać aż lakiery utwardzą się w lampie.
To sprawniej maluje mi się tymi lakierami niż zwykłymi.

Polecam wam je w 100 %.
Na stronie macie spolą paletę barw do wyboru.

Wklejam link jeszcze raz tu możecie znaleść lakiery


Co sądzicie ?

buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Łoo, strasznie podoba mi sie efekt końcowy! :o <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się efekt końcowy, zwłaszcza ten szary lakier *-*
    Muszę przyznać, że wyszło ci dość dobrze patrząc, że to twój 1 raz z hybrydami :3

    Ściskam ciepło, Mimmi

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery hybrydowe.
    Fajnie wyszły te kolorki :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, jak na pierwszy raz z hybrydą efekt jest super! Bardzo ładne kolory, Claresa daje radę :)

    OdpowiedzUsuń