4 paź 2016

Rozdanie 04.10-11.10


Hej!
Dzisiaj macie szansę zgarnąć parę rzeczy do pielęgncji :
Nagrody przedstawione są na zdjęciach :D

Zasady niżej 









Co musisz zrobić aby wziąść udział w rozdaniu ?


Obowiązkowo:
1.Musisz mieć konto w google,nie musisz mieć bloga,ważne aby komentarz nie był anonimowy.
2.Napisz krótko dla czego do to do Ciebie ma trafić zestaw :)
3.Podaj email w komentarzu
(Bo ze zwycięzcą skontaktuje się drogą milową)

Na dodatkow losy:

Być publicznym obserwatorem bloga ( 2 dodatkowe losy )


Równo za tydzień czyli  11.10 wylosuje zwycięzcę :D
Wylosuję 1 lub 2 osoby(tu się zstanowię)

Powodznia !!!


xxx

17 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym otrzymać ten zestaw ponieważ uwielbiam testować różne rzeczy. W tym zbiorze widzę wiele ciekawych produktów, których jeszcze nigdy nie używałam. Dzięki wygranej miałaby do tego okazję :)
    Na moim blogu wstawiam opinię różnych produktów i myślę że ten zestaw byłby świetnym materiałem na nowego posta. Miało być krótko więc się już nie przypisuje, obserwuję bloga : ))
    check.it.13m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym otrzymać zestaw, ponieważ lubię różne rzeczy tego typu i na pewno mi się przydadzą. Niektórych jeszcze nie używałam, dlatego byłaby to świetna okazja. Mogłabym również napisać notatkę na blogu z testem tych produktów.
    Obserwuję bloga już od dawna :)
    Pozdrawiam
    paupod3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałybyśmy dostać taki zestawik, ponieważ uwielbiamy odkrywać nowe kosmetyki i je testować na własnej skórze :) W nagrodach znalazł się również nasz ukochany produkt z firmy ,,Tutti Frutti,, Od zawsze chciałyśmy przetestować ten czerwony, ale jakoś okazji nie było :) Świeczki też bardzo fajne ^^ Na pewno się przydadzą i dadzą klimatu jesiennej aurze :D
    Obserwujemy bloga już od dawna jako: Sylwia Aga Matuszyk
    Pozdrawiamy! agssymi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym otrzymać zestaw, ponieważ po pierwsze uwielbiam taką różnorodność, i każdy nowy kosmetyk to dla mnie niezmierna radość. A po drugie mogłabym się z kimś podzielić, a tym kimś jest mój narzeczony. Na Dzień Chłopaka kupiłam mu świecznik w kształcie sowy i te świeczki zapachowe bardzo by mu się przydały. On uwielbia takie klimatyczne rzeczy. A jeszcze po trzecie skończył mi się peeling, a w tym zestawie jest i to jeszcze z Tutti Frutti, podwójna radość bo jeszcze nic nie miałam z tej marki, a to niewybaczalne;)

    Mój e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl
    Bloga obserwuję jako: Sylwia Jamrozik

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako Truskawkowy Świat
    Chciałabym otrzymać zestaw ze względu na moją przyszłą teściową haha :D
    Nie mam wanny, więc to dla niej powędrowałyby kapsułki i kostka do kąpieli z Sephory.Na pewno by się ucieszyła, bo słyszałam dużo dobrego o tych umilaczach kąpieli.Peelingi uwielbiam, mają niesamowite zapachy i z chęcią bym przetestowała.Maseczek nigdy dość, zawsze muszę jakąś wypróbować, a żadnej jeszcze z tych nie miałam.Jestem lakieromaniaczką i świeczkomaniaczką, więc nie pogardziłabym tymi lakierami i podgrzewaczami, tym bardziej, że umiliły by mi czas:)
    E-mail:panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję publicznie jako Karolina Piotrowicz
    2. Chętnie przygarnęłabym te wszystkie perełki. Lubię testować nowości i dzielić się później tym z moimi czytelnikami na blogu. :)
    3. karolina__piotrowicz@onet.eu

    Dodałam również banner na blogi ( boczny pasek ) . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + obserwuje na Instagramie jako @fromcarolinee_ :)

      Usuń
  7. Jesien to dla mojej cery najgorsza pora. Wyskakuje mi milion nowych przyjacieli-w sumie fajnie ze mam nowych przyjaciol ,ale jakos sie nie lubimy :/ Kocham maseczki z ziaji a ten konkurs to ideaalny prezent-wlasciwie nie dla mnie,ale dla moich super extra kolezanek na twarzy! Obseruje bloga-ale nie ze wzgledu na konkurs tylko -jest bardzo ciekawy i kocha twoj naglowek :P ♥ Mail: wiktoriakozlowicz@onet.pl Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny konkurs ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga :) Odnosząc się do pytania konkursowego, dlatego, że bardzo lubię testować różne nowości kosmetyczne, a w szczególności maski które w tym zestawie przeważają. Bardzo było by mi miło gdyby powędrował by on do mnie, na pewno podzielił bym się zawartością z bliskimi a sobie zostawił te najbardziej uniwersalne. Interesujący konkurs !
    jnizio@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję publicznie bloga. Moja odpowiedź na pytanie konkursowe brzmi następująco:
    Chciałabym, aby zestaw trafił w moje ręce, ponieważ bardzo lubię dbać o swoją cerę i ciało. Każda kobieta powinna poświęcić na to chociaż odrobinę czasu, aby cera i skóra wyglądały promiennie. Zauważyłam, że w zestawie są moje ulubione maseczki z Ziai, które rewelacyjnie sprawdzają się na mojej twarzy. Reszty produktów nie miałam, więc jest to świetna okazja na to, żeby je przetestować. Po przetestowaniu nowych produktów na pewno pojawiłaby się na moim blogu recenzja tych kosmetyków, ponieważ mój blog jest blogiem kosmetycznym z dodatkiem mody. Kąpiel przy świecach? Czemu nie? Każda kobieta zasługuje na chwilę relaksu w swoim życiu. :)
    Mój email to: aleks4ndr4@vp.pl
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje jako: Anna Hh
    jo-jo-a@wp.pl
    Chcę wygrać, ponieważ te produkty na pewno się u mnie nie zmarnują :D Uwielbiam dbać o siebie, o moje ciało, więc zużywam wszystkie produkty, które wpadną w moje łapki. Jestem ogromną miłośniczką peelingów, które zdzierają moją skórę pozostawiając ją piękną i gładką, więc możliwe że jestem tu właśnie ze względu na nie :D Nie miałam jeszcze okazji używać tych cudeniek z Sephory, więc zniknęły by w oka mgnieniu. Znając mnie pewnie wszystkie produkty tak szybko znikną. W końcu nic nie może się zmarnować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako: swiaturody159
    Email: swiaturody159@gmail.com
    Baner: http://swiaturody159.blogspot.com
    Chciałabym wygrać ten zestaw, ponieważ znajdują się w nim kosmetyki, które z pewnością by się u mnie nie zmarnowały. Każdy z nich z wielką chęcią bym przetestowała. Tym bardziej w zestawie dostrzegłam już kilka moich ulubieńców - peelingi do ciała oraz niezastąpione maseczki firmy Ziaja. ;) Wszystko to co lubię ja i moje ciało! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega rozdanie, bardzo świetny zestaw, bardzo chciałabym przetestować te rzeczy. Widzę świeczki jestem ogromną fanką świeczek, to coś dla mnie, idzie jesień więc czas na dogadzanie sobie w domowym spa, na poprawę humoru w te ponure ale oczywiście piękne dni.
    Obserwuję : Kasiak Dominika :)
    kasiakdominika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa wyników. Kiedy będą? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wylosowałam jednak 2 osoby Paulina Podgórska i Nadia Gratulcaje!!
    Chciała bym wysłać każdemu:/,więc na pewno to nie ostatnie rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń