23 gru 2016

Jak zapakować minimalistycznie prezent dla bliskich krok po kroku


Hej kochani!
Święta tuż, tuż, więc mam dzisiaj dla was małą instrukcje,jak możecie zapakować upominek.

Zapraszam :D




Potrzebne nam będą :

1.Papiery kolorowe 
(ja swoje kupiłam w pepco)
(Ten brązowy jest szczególnie fajny bo minimalistycznie możemy zapakować,przywiązać wstążką, dodać np. gałązkę choinki i już )


2. Według uznania ozdoby: wstążki,kokardki i tp.


3. Taśma,nożyczki.



Jak opakować ?


Krok 1. Wycinamy papier,lepiej większy kwadrat




Krok 2.Składamy tak jak na zdjęciu niżej :


Krok 3. Sklejamy na środku taśmą


Krok 4. Zginamy tak jak na zdjęciu :


Krok 5. Zginamy boki do środka i ma wyjść taki ala trójkąt na wierzchu :


Gotowe :D











Z okazji Bożego Narodzenia oczywiście składam wam życzenia :
Udanych Świąt i wielu prezentów!
Wszystkiego co najlepsze!




xxx

7 komentarzy:

  1. Jak ślicznie to wygląda :) Naprawdę takie prezenty są o wiele bardziej estetycznie niż zwykłe torebki ze sklepu :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pakowanie prezentów najbardziej mi się podoba ^^
    Pozdrawiam, http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku postawiłam na wstążkę i papier prezentowy :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Minimalizm jak ja to kocham.
    Moje prezenty są bardzo podobnie zapakowane :)

    Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
    Życzy Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie zapakowałaś :)
    Ja często mam problemy z pakowaniem prezentów, dlatego wolę dawać w torebce :)

    Wesołych Świąt, pozdrawiam
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak zapakowane prezenty bardzo ładnie wyglądają ;) Ja pakuje podobnie, tylko dodaje jeszcze karteczkę z napisem dla kogo prezent :) papier w gwiazdki mam,szkoda, że nie widziałam tego brązowego bo bym go też kupiła.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na przyszły rok mi się taka instrukcja przyda, albo na jakąś urodzinową okazję :D

    OdpowiedzUsuń