31 gru 2016

Rok 2016 - Podsumowanie


Hej Kochani!


Zapraszam na ostatni już post w tym roku kalendarzowym :)

Zacznijmy od przeglądu postanowień na 2016 rok

Ubiegłoroczne postanowienia :



Dla niektórych postanowienia noworoczne to pewnego rodzaju "bajki".
Wypowiadamy, ale i tak nie potrafimy ich zrealizować.



Też do tego roku tak myślałam.
Lecz patrząc na postanowienia noworoczne, które wypisałam sobie rok temu o tej porze,
(możecie zajrzeć do posta z ubiegłego roku)
Post ubiegłoroczny klik  zauważyłam że udało mi się każde spełnić.
Niektóre w mniejszym stopniu, niektóre całkowicie.
Ale każde postanowienie choć w pewnym stopniu zrealizowałam.

I. Pisząc to postanowienie byłam bez biletu, i ze znikomymi
 szansami na zakup, ponieważ były wyprzedane.
Lecz dążyłam do spełnienia jednego z marzeń,celów i 11 listopada byłam w Krakowie na Arenie
na której występował Justin Bieber.

II.Najważniejszym przełomem w blogowaniu dla mnie był zakup nowego aparatu,
bo jednak jakość zdjęć jest bardzo ważna, gdy chcemy prowadzić estetycznego bloga.
I jestem zadowolona aktualnie z nich, widać progres patrząc na zdjęcia z przed roku telefonem.

Może nie udało mi się zrobić wiele sesji,ale staram się pisać systematycznie i pojawiają się 2-4 posty
miesięcznie,nie zaniedbałam więc miesięcznymi przerwami.

III. Co do tego postanowienia, jest sporo do życzenia.
Mam nadzieję że ten rok będzie lepszy.
Ale na pewno znajdą się fajne momenty w których byłam szczęśliwa.
Np. urodziny w tym roku udały się,wiec mogę to zaliczyć do lepszych momentów.

IV. Byłam po raz pierwszy w Niemczech, co możecie zobaczyć tu w poście : klik
Zobaczenie po raz pierwszy nowego kraju na pewno ciekawe, może nie zobaczyłam tam widoków zapierających dech w piersi, ale charakterystyczne dla tego kraju na pewno.
Byłam przez kilka dni w małej wiosce Niemieckiej i zobaczyłam jak ludzie tam żyją na co dzień.

V. Założyłam, więc w pewnym sensie postanowienie zrealizowane.
Coś tam wstawiłam, coś próbuje,ale muszę przyznać że jeszcze mało co umiem,
jeśli chodzi o filmy.
Może w tym roku, rozkręce kanał, na razie muszę się dużo nauczyć.
Na pewno też sprzęt, bo aparat mam bez podglądu więc ciężko, na telefonie mam
 tylko 8 GB (chyba jakoś ok.8 ),więc jak będę wymieniać telefon na nowszy, to
może akurat coś nagram.

VI. I ostatnie postanowienie. Powiem wam że jestem bardzo zadowolona z siebie jeśli o nie chodzi.
Ćwiczyć,hm tutaj bym nie powiedziała, zazwyczaj nie miałam na to czasu.
Nie jeść mięsa, dobrze tu  nie będę się rozpisywać, bo to raczej głupie postanowienie,bo
w zdrowej diecie potrzeba mięsa czasami,białko i td.
Dużo nie jem,raczej rzadko sięgam,ale jednak.
Nie jeść słodyczy, i tu możecie być dumni. :P
Jakoś po tych wakacjach stopniowo zaczęłam ograniczać słodycze, aż powoli się od nich odzwyczaiłam.
Aktualnie praktycznie ich ni jem,żadnych czekolad batonów, zamiast tego biorę do szkoły na drugie śniadanie np. kanapkę.
Nawet bałam się świąt bo wiadomo mikołaje z czekolady, ciastka, dużo słodyczy rzecz biorąc.
Ale miałam silną wolę i nie rzuciłam się na nie, słodycze z prezentu oddałam siostrze.
Znaczy nie dajmy się zwariować, możemy raz na jakiś czas, coś zjeść.
Aby nie codziennie, znaczy ja nigdy nie miałam problemu że jadłam "nałogowo słodycze".
Po prostu, wiem że to mi nie daje żadnych substancji odżywczych i tyle.
I tak o to dzięki trzem zasadom: ograniczając słodycze, zdrowe śniadanie, drugie śniadanie.
Udało mi się zrzucić +/- 7 kg.
W tym roku chcę też się trzymać tego, i dojść do takiego "celu" wagi :P

Tu się najbardziej rozpisałam wow,ale może w tym roku zrobię osoby post o  tej tematyce.

Oprócz postanowień udało mi się zrobić dużo nowych rzeczy których nawet nie planowałam.
Udało mi się być na 2 eventach w Lublinie w Felicity i na Coca Coli.
Na którym była Maffashion, Abstrachuje, Angelika Mucha i inne osoby.
A w felicity Radek Pestka czy Joanna Krupa.
Ogólnie to w ciągu tego roku zobaczyłam blogerów, youtuberów, dużo osób z telewizji.
Samego Justina Biebera, którego zna chyba każdy.
Co w ciągu 15 lat nie udało mi się tylu zobaczyć więc wow.

Pamiętajcie żeby dążyć do celów, bo postanowienia noworoczne same się nie spełnią.

Siłownia nie przeniesie się do twojego domu, a idol nie wyśle Ci pocztą
zaproszenia na swój koncert/event i td.

Zdjęcia z tego roku (wybrałam kilka miejsca które odwiedziłam i tp.


 



 



Możecie dodawać mnie na Snap chacie gdzie codziennie sobie "vloguje", gadam.
Więc jeśli lubicie takie pogadanki na snapie, to możecie dodawać :P




Postanowienia na przyszły rok


Nie będę się rozpisywać co do postanowień, bo rozpisuję się przy podsumowaniu roku.
Nie pomyślcie też że jestem materialistką, po prostu takie małe modowe "marzenia".

Publikując tu postanowienia, mam jeszcze więcej motywacji, chęci do działania.

Ten rok kończę z 51 440 wyświetleniami.
Rok temu było ich ok 12 tys, więc to 4 razy tyle, sporo osób się tu przewinęło.

Jeśli chodzi o bloga nie am jakiegoś celu wyświetleń, obserwacji, po prostu chce prowadzić coraz lepszego bloga, rozwijać go, liczby nie są najważniejsze, a jakość

Ja w tym roku jestem na 200% pewna że robię to co lubię i że sprawia mi to przyjemność.
Mam swoją małą przestrzeń w internecie, jakieś grono osób które czyta moje "wypociny".
Więc to mi daje dużo motywacji, żeby publikować nowe posty.
Mam nadzieje że w tym roku będzie ich jeszcze więcej.
Dziękuje za wszystkie komentarze, opinie, obserwacje :)

I życzę wam udanego Nowego Roku!

Spełniajcie swoje cele, postanowienia noworoczne.



Buziaki x


7 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię bardzo! Odpuściłam sobie pisanie wszelkich postanowień, ponieważ nigdy nie udaje mi się ich osiągnąć. Nie lubię odczuwać presji z tym związanej :/
    Oby postanowienia na rok 2017, również udało Ci się spełnić :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim postanowieniem jest regularnie ćwiczyć i poprawić oceny. Życze, aby Twoje postanowienia się spełniły.
    Pozdrawiam xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę widziałaś Radka ♥ Szczególne gratulację za te 7 kg. Mi w 2016 także udało się tyle zrzucić. Od razu życie staje się piękniejsze haha. Więc życzę ci jeszcze więcej sukcesów i szczęścia w 2017 roku ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę Ci jeszcze więcej sukcesów niż w ubiegłym roku :) i obyś miała mnóstwo powodów do uśmiechania się :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Post bardzo mi się podoba, ale mam pewne zarzuty (to nie krytyka). W "zdrowej diecie" wcale nie potrzeba białka konkretnie z mięsa. Ja na wegetarianizm przeszłam w młodym wieku i jakoś jeszcze żyję. Białka nie musimy koniecznie pobierać z mięsa, dużo go jest w roślinach strączkowych, zielonych warzywach czy w nasionach chia i wiele, wiele innych. Naprawdę nie trzeba poświęcać dużo czasu, a uchroni to przed masową śmiercią wielu zwierząt. Pozdrawiam // Mitsuki

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny post :D :) życzę ci wielu sukcesów! http://blogosfera4girls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wielu sukcesów! :) Ja też mam kilka postanowień i mam nadzieję, że je zrealizuję :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń