18 sty 2017

Fishnet Tights czyli Kabaretki HIT czy KIT ? Inspiracje


Hej!

Dzisiaj o trendzie tego sezonu czyli kabaretkach.
Czyli znowu powrót z przeszłości, gdyż kabaretki nie są żadną nowością, teraz są ponownie chętnie noszone np.przez blogerki.

Zakładamy je do podartych jeansów, lub wystają ze spodni.
Nosimy nie tylko do grungowych stylizacji, ale do sukienek lub "lakierowej" spódnicy.
Fajnie komponują się z ramoneską i szeroką bluzą.
Nosimy też siateczkowe nie tylko rajstopy, ale też skarpetki do trampek czy sneakersów.

A wam jak się podobają ?

Dajcie znać w komentarzach

grafika fashion, girl, and style




grafika black and fishnet

grafika girl, fashion, and style

grafika black, fashion, and style

Fishnet Tights - nowy trend na instagramie!

grafika fishnets


grafika bag, jeans, and belly

grafika fishnet and tights

grafika aesthetic, faux, and asian

grafika fashion and outfit

grafika black, fishnet, and girl

grafika fashion, style, and girl


grafika fashion, girl, and jeans


Fishnet Tights - nowy trend na instagramie!

grafika flowers and rose

Fishnet Tights - nowy trend na instagramie!



grafika fashion, shoes, and nails

Fishnet Tights - nowy trend na instagramie!

Fishnet Tights - nowy trend na instagramie!

Fishnet Tights - nowy trend na instagramie!

grafika fashion, fishnet, and vans

grafika fishnet, ink, and inked

Fishnet Tights - nowy trend na instagramie!


A wy do czego żałożyłybyście kabaretki?


xxx

19 komentarzy:

  1. Kabaretki z podartymi spodniami wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie są świetne! Pamiętam jak za dzieciaczka chodziłam w podkolanówkach kabaretkach :)
    No i zazwyczaj kolorowych a teraz już tylko rajstopy albo pończochy! Mimo wszystko wyglądają obłędnie jak dla mnie HIT !
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie nie wiem czy mi się to podoba. Jak na razie bym się tak nie ubrał, a co będzie potem? Czas pokaże :D
    Zapraszam do mnie na bloga, liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. same kabaretki bardzo lubię i często też w nich chodzę, ale wystające ze spodni są okropne i raczej nie przekonam się do tego trendu. ;/
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się kabaretki bardzo podobają, choć sama ich nie nosze ale może.
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sama kabaretek nie noszę, aczkolwiek podobają mi się w niektórych stylizacjach :) natomiast moda na wystające ze spodni rajstopy jakoś do mnie nie przemawia.
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie te kabaretki do spodni to coś świetnego! w zyciu nie wpadłabym na to, że to może tak orginalnie wyglądać. muszę przejść się do sklepu po te cudeńka.
    Zapraszam też do mnie :)
    www.zosiaweber.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie te kabaretki do spodni to coś świetnego! w zyciu nie wpadłabym na to, że to może tak orginalnie wyglądać. muszę przejść się do sklepu po te cudeńka.
    Zapraszam też do mnie :)
    www.zosiaweber.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten trend teraz mi sie mega podoba 💕 a najbardziej do spodni z dziurami

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten trend, a model czarnych kabaretek z kryształkami, jaki ostatnio znalazłam, to poezja :)

    Cllaudizzle

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi kabaretki bardzo podobają, jednak tylko na nogach. Może jestem staroświecki, ale jakoś nie przypadły mi do gustu stylizacje z kabaretkami podciągniętymi wysoko ponad spodnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie to totalny hit! :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Totalny hit, mega mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Totalny hit, mega mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tak srednio. nie kazdemu taki styl pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. w wersji z podartymi spodniami wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie hit! ale niestety nie na moją figurę :(

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń