6 sty 2017

Haul kosmetyczny styczeń


Hej Kochani!

Zapraszam was na haul z ostatniego miesiąca.

Miłego oglądania :)






1. Serduszko z  makeup revolution czyli rozświetlacz do twarzy o złotych tonach.








Rossmann ok.30 zł

Naprawdę ładnie się mieni, na żywo wygląda lepiej niż na swatchu z ręki.

2.Paletka 3 rozświetlaczy do konturowania twarzy z Lovely





Powiem wam, że jeszcze nie miałam okazji wypróbować ale najbardziej podoba mi się odcień gold.

Rossman ok 20zł

3.  Hypoalergiczny intensywnie kryjący podkład w sztyfcie z Bell



Hebe ok.15 zł %%

4. Liquid Camouflage Catrice cosmetics
Płynny korektor o wysokim poziomie krycia, mocno kryjący i niezwyle trwały.
Ja mam kolorek: 010 Porcellain


Powiem wam, że jest to jeden z lepszych korektorów jakie miałam.
Ponieważ bardzo dobrze kryje i długo utrzymuję się na buzi.
Jak nałożymy i to przypudrujemy, cały dzień np. w szkole, korektor się utrzymuje.
Słyszałam że dużo osób polecało go, więc postanowiłam kupić i przetestować.
I też wam polecam, jeden z moich ulubieńców aktualnie.

Jedyny minus to to że mimo iż jest to najjaśniejszy odcień, to nie jest bardzo jasny i ciemnieje na twarzy.

Drogerie Natura ok 15-16 zł


5. Ari Ariana Grande Roll-on 7,5 ml






Kupiłam małą pojemność by przetestować trwałość i tp.
Jak dla mnie bardzo ładnie pachnie, słodko trochę, typowo dziewczęcy zapach.
Na plus dla tej pojemności, że perfumkę możemy zabrać wszędzie ze sobą.
Ponieważ jest nie duża.


Douglas ok.40 zł


1.Ari 7,5ml  2.Katy Perry  Mad Love 15ml  3.Toni Gard Sea Side 15ml

O zapachu Ari już pisałam, Mad Love jest słodkie trochę truskawkowy zapach,ale mało trwały.
A Sea Side fajne na lato,taki morski/wodny/świeży zapach, tutaj tą perfumę miałam akurat w kalendarzu adwentowym z Douglasa, jest spoko.
A właśnie chcieli byście post co było w kalendarzu ? :) Bo mogę zrobić.




Co najbardziej podoba wam się z haulu ?

Dajcie znać w komentarzach :)

xxx







22 komentarze:

  1. Świetne rzeczy, widzę, że zakupy się udały! :) Najbardziej podoba mi się paletka! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że zakupy udane! Super kosmetyki! Właśnie zastanawiam się nad zakupem korektora z Catrice :) A ta paletka rozświetlaczy z Lovely - śliczna! ♥
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba zaopatrzę się w ten korektor Catrice. A to serduszko z Revolution strasznie mnie kusi ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem bardzo ciekawa jak będzie się sprawowała paletka ;)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zobaczyłam post na fb a na zdjęciu takie cuda że musiałam wejść ;) wszystko bym Ci zabrała a w szczególności to serduszko, które również planuje kupić ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten korektor z Catrice jest świetny, ostatnio nie mogę go nigdzie dorwać, bo we wszystkich drogeriach jest wykupiony... :(

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To serduszko roswietlacz jest cuuudowne! Kocham je! Sama sie nie maluje,ale wyczailam je mojej mamie i jej podkradam-haha. Wedlug mnie tez idelne na powieki jako cien. Moze sie myle,ale czy to serduszko nie jest z i love makeup a nie makeup revolution?;) Swetny post,super naglowek! :)
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozświetlacz i korektor najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta paletka rozświetlaczy wydaje się być fajna *O* korektor miałam bardzo go lubiłam :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. ten rozswietlacz jest piekny :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ten rozświetlacz.. Muszę się w takie zaopatrzyć :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam to serudszko i kocham je! To mój ulubiony rozświetlacz i chętnie poszerzę swoją serduszkową rodzinę o więcej! Z innymi kosmetykami nie mialam przyjemności ;)
    http://milleremilia.blogspot.com/2017/01/realash.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne rzeczy!
    Zapraszam : https://allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam to serduszko i jest świetne! A tego zestawu z Lovely nie widziałam :O Mogłabyś zrobić o nim osobnego posta?

    OdpowiedzUsuń
  15. Te serduszka są genialne! <3 Zaciekawiła mnie paletka 3 rozświetlaczy i jej cena. Reszty kosmetyków nie znam :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę koniecznie przetestować ten korektor, który polecasz, bo mój niestety za długo nie wytrzymuje :< Jak się sprawuje taki podkład w sztyfcie i jak go aplikować ? Bo nie miałam jeszcze do czynienia z takim,a jestem ciekawa :D Poza tym bardzo ładne zdjęcia na bloga !

    Pozdrawiam,
    www.horenxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy kupiłaś! Ja koniecznie muszę udać się do drogerii i uzupełnić brakującą kosmetyczkę! ;)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten rozświetlacz z i<3makeup, jednak ja szukam aż znajdę swój w srebrnym odcieniu, bo nigdzie nie mogę go dopaść. Świetne zakupy poczyniłaś, oby wszystko się sprawdziło, haha
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń