19 sty 2017

Ser camembert i brokuły w panierce






Składniki:

- brokuły świeże lub mrożone
- ser camembert

Do do panierki:

-2 jajka
- bułka tarta



Brokuły gotujemy, gry wystygną otaczamy najpierw w jajku,potem w bułce.
To samo z serem Camembert.


Smażymy wszystko na rozgrzanej patelni parę minut z każdej strony na złoto.

Propozycja podania


Przystawka bardzo łatwa i szybka do wykonania, nawet dla amatora w tej dziedzinie.
Potrzebujemy tylko 4 głównych łatwo dostępnych składników.
Możemy podać z czym chcemy wedle uznania, np. brokuły z jogurtem naturalnym.
Mi przygotowanie zajęło ok 15 min z gotowaniem.
Więc jeśli nie mamy czasu i pomysłu, a ma ktoś do nas wpaść, to dobra opcja:P



Co sądzicie ?

Chcecie więcej przepisów na blogu, czy wolicie posty z innych kategorii?

xxx

9 komentarzy:

  1. nigdy nie przyrządzałam brokułów w ten sposób :) ciekawe rozwiązanie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam jeszcze brokułów w tej postaci, ale wyglądają smakowicie!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak wcześniej komentujące osoby również nie jadałam brokuł w takiej postaci, musze spróbować przy najbliższej okazji :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam brokułów w panierce:) Ale wyglądają baardzo smakowicie:)

    Pozdrawiam i proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada super pysznie, generalnie uwielbiam wszystko w panierce, szkoda ze to tylko niezbyt zdrowe i tluczace ;p ale czasem mozna! musze sporbowac z tym brokułem:)


    +dodaje do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wygląda. Masz śliczny naglowek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem co zrobię jutro na kolację ! Wygląda super :)
    Zapraszam http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznie to wygląda. Trzeba spróbować :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń