5 kwi 2017

Gucci jacket vs sin-say HOT or NOT



Hej!

W dzisiejszym poście porównamy parkę z sin-say z ubraniami z naszywkami od Gucci.

Zapraszam do oglądania :)

Znalezione obrazy dla zapytania gucci jeans flower Znalezione obrazy dla zapytania gucci jeans flower  

Podobny obraz

Podobieństwa w ubraniach od Gucci, hafty są identyczne.









sin-say

Gucci:

Embroidered denim jacket

Embroidered denim jacket



Jak wam się podoba inspirowana naszywkami Gucci kurtka od sin-say?

Dajcie znać w komentarzach :D

xxx

10 komentarzy:

  1. szczerze mówiąc, mnie osobiście, bardziej podoba się ta z SinSay ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w dzisiejszych czasach to norma, że firmy, które sprzedają modne ubrania w niskich cenach, wzorują się na ubraniach znanych światowych drogich marek.. wiadomo, ze wtedy to się będzie sprzedawać. Mi osobiście trend tych haftów, naszywek itp. ani trochę się nie podoba i nie wzięłabym żadnej z tych rzeczy dla siebie nawet za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obie są piękne. sinsay ma fajną cene

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem Gucci za bardzo zainspirowało się collaboracją KenzoxH&M więc dla mnie jest to tanfetne, poza tym te naszyki mi się przejadły są już wszędzie. Poza tym fajny post 😉 Zalraszam do siebie
    www.prostaprostotablogspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się już znudziły... te trendy tak szybko odchodzą... :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszywki były modne w latach 90-tych, ciesze sie ze wracaja!
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie naszywki są identyczne :) Obie wersje bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta z SinSaya :) Powiem szczerze, że świetny pomysł na post!

    Ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń