30 cze 2017

Haul Rosegal



Hejka

Dziś mam wam do pokazania paczkę od Rosegal.com.
Czyli m.in pędzelek, bransoletkę, choker/naszyjnik, bluzeczkę.
Na paczkę czekałam +/- 20 dni.

1. Pędzel do makijażu w kształcie ogona syreny
Taki pędzelek to hit instagrama, autorem pomysłu na kształt jest firma Marmaid Salon, wiele zagranicznych stronek podłapało pomysł na pędzel.
Włosie pędzla jest miękkie, ogólnie wydaje się spoko.




pędzel do makijażu

2. Bransoletka
Fajnie się prezentuje na ręce, podoba mi się że jest nie zapinana, tylko wykończona serduszkami.




bransoletka

3. Choker
Nie ma tu się za bardzo o czym rozpisywać, jest to po prostu czarny choker z kokardką.


choker

4.Zwiewna bluzka z naszytymi różami i rozcięciem z tyłu.
Jest z lekkiego materiału, coś w rodzaju zorżety.
Z tyłu ma rozcięciu które widać na drugim zdjęciu,
Kolorek w rzeczywistości jest żołto/kremowo/musztardowy, coś w tym stylu ciężko to opisać.


tył bluzeczki



off the shoulder blouse: klik


Który produkt z Haulu podoba wam się najbardziej?




xxx

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna,delikatna bransoletka!Nie lubię "chokerów"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Choker podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam chokery :) Bluzeczka też bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka bardzo mi się podoba, chciałabym Cię w niej zobaczyć :D Takie bransoletki ostatnio bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna bransoletka :) minimalistyczna i te urocze serduszka!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki pędzel i moim zdaniem jest świetny:) obserwuje
    +zapraszam do siebie, miło jakbyś została na dłużej:) REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej ciekawi mnie ten pędzelek :)jak się sprawdza?

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń