14 cze 2017

Wyprzedaż H&M co kupić?







Hej!

Teraz w sklepach stacjonarnych i na stronie online h&m możemy kupić dużo rzeczy w przystępnych cenach.
Ja poszperałam i znalazłam dla was klika propozycji :)
Wyszukałam dla was w ofercie h&m ubrania które jak najbardziej wpisują się w obecne trendy.


Krótka bluza z kapturem - Czarny - ONA | H&M PL 1Krótka bluza z kapturem - Czarny - ONA | H&M PL

49,90 PLN 99,90 PLN

klik
Długa bluza z kapturem - Biały - ONA | H&M PL 1Długa bluza z kapturem - Biały - ONA | H&M PL

51,90 PLN 129,90 PLN

klik

Sukienka dresowa z kapturem - Ciemnoszary - ONA | H&M PLSukienka dresowa z kapturem - Ciemnoszary - ONA | H&M PL

97,90 PLN 139,90 PLN

klik
T-shirt z długim rękawem - Czarny - ONA | H&M PL 1T-shirt z długim rękawem - Czarny - ONA | H&M PL

29,90 PLN 59,90 PLN

klik

T-shirt z nadrukiem - Biały/Czarny - ONA | H&M PLT-shirt z nadrukiem - Biały/Czarny - ONA | H&M PL

24,90 PLN 49,90 PLN

klik
Krótki top z nadrukiem - Czarny - ONA | H&M PL 1Krótki top z nadrukiem - Czarny - ONA | H&M PL

24,90 PLN 49,90 PLN

klik
T-shirt z nadrukiem - Czarny - ONA | H&M PL 1T-shirt z nadrukiem - Czarny - ONA | H&M PL

24,90 PLN49,90 PLN

klik

Sukienka T-shirt z motywem - Czarny/Justin Bieber - ONA | H&M PLSukienka T-shirt z motywem - Czarny/Justin Bieber - ONA | H&M PL

39,90 PLN 79,90 PLN

klik
Sukienka z kapturem - Czarny - ONA | H&M PL 1Sukienka z kapturem - Czarny - ONA | H&M PL

39,90 PLN79,90 PLN

klik
Wyszywana kurtka dżinsowa - Niebieski denim - ONA | H&M PL 1Wyszywana kurtka dżinsowa - Niebieski denim - ONA | H&M PL

104,90 PLN 149,90 PLN

klik
Krótka kurtka dżinsowa - Niebieski denim - | H&M PL 1Krótka kurtka dżinsowa - Niebieski denim - | H&M PL

138,90 PLN 199,00 PLN

klik
Bluza z haftem - Pudroworóżowy - ONA | H&M PLBluza z haftem - Pudroworóżowy - ONA | H&M PL

55,90 PLN 79,90 PLN

klik
Długa koszula z bawełny - Biały - ONA | H&M PLDługa koszula z bawełny - Biały - ONA | H&M PL

138,90 PLN 199,00 PLN

klik


Jak wam się podobają te propozycje?
Co najbardziej?

Możecie też sami czegoś poszukać na stronie h&m, jest sporo ciekawych ubrań w niskich cenach :)






xxx

8 komentarzy:

  1. Świetne ubrania, wszystkie w moim stylu! Muszę się wybrać na wyprzedaż!

    xoxo Natally,
    NATLEMLY.BLOGSPOT.COM (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ubrania, sama muszę coś sobie kupić z tej wyprzedaży! Szczególnie podoba mi się ta pierwsza Twoja propozycja oraz ta dżinsowa kurteczka z motywem kwiatowym, jest bardzo urocza. Pozdrawiam!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula z gorsetem i te oversize'owe bluzy, to coś co zdecydowanie muszę zakupić! Idealnie spiszą się na letnie wieczory. Jak miło, że znowu wracają wyprzedaże... Mój portfel zaczyna już płakać :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula z gorsetem to mój must have!

    Zapraszam do mnie http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. obniżki faktycznie warte uwagi ;) ładna jest ta różowa bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne ubrania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wybrałaś super rzeczy! mi jednak chyba najbardziej podoba się katana z haftem <3

    OdpowiedzUsuń