5 lip 2017

05/07/2017


Hejka!

Jak mijają wam pierwsze tygodnie wakacji?
Ja w sobotę byłam u dentysty :(
W niedzielę pojechałam nie mam pojęcia jak to nazwać wystawa czy coś. można było tam kupić dosłownie wszystko jakieś kwiaty, fast foody jakieś duperelki.
I jedyne co mi się tam podobało to taki jakby "przenośny" park rozrywki, oczywiście jak to ja musiałam skorzystać z okazji i pójść na karuzelę:)
Ale ostatnie 2 dni spędziłam w domu w sumie na "nic nie robieniu".
Wczoraj w ciągu dnia, ucięłam sobie drzemkę przynajmniej trzy razy.
Też pesymistycznie nastraja pogoda, jest u mnie max.20 stopni i prawie codziennie pada (pogoda typowa dla maja, nie lipca), pisząc ten post też właśnie za oknem leje deszcz ehh :/
Co sprzyja temu że najczęściej w najlepszym wypadku czytam książki, lub przeglądam social media.
Dziś postanowiłam, że trzeciego dnia z rzędu, w domu nie spędzę, więc wyrwałam się z siostrą do parku, wzięłam ze sobą aparat, a że pogoda rano dopisała udało się kilka fotek zrobić.

Nie miałam dziś weny na stricte modowy outfit, więc ubrałam zwyklaki :)








szorty sinsay      bluza sinsay     top atmosphere       buty vans




A jak wam mija czas wolny?



xxx



6 komentarzy:

  1. Ja mam jutro do ortodonty, będę miała aparat na zęby! :)
    Ładna bransoletka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak na razie siedzę w domu i oglądam ulubione seriale :) Piękne masz włosy ;)

    Obserwuję i zapraszam do tego samego http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bransoletka!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się sama sobie dziwie bo u mnie codziennie coś się dzieje: jakieś wyjście ze znajomymi,open'er a za chwile jakiś kolejny festiwal.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna branzoletka

    http://nouw.com/iamemilia/recenzja-ksiazki---karol-kajda-namietnos-30615727

    OdpowiedzUsuń