13 sie 2017

Cowboy belt and embroidery t-shirt



Hejka

Zapraszam do oglądania zdjęć :D









choker stradivarius    pasek stradivarius      t-shirt rosegal      szorty forever21      buty vans

"Pasek" na szyję upolowałam w Stradivariusie na przecenie 88% z 49.99 na 5.99 jakoś.
A pasek do spodni również Stradivarius, tyle że był w normalnej/regularnej cenie ok 25 zł, w sumie i tak bardzo dobra cena :)
Podoba mi się że pasek i choker są takie samiutkie (wykończenia), wiadomo różnią się tylko rozmiarem :D

Teraz tak sobie myślę że pasek wyglądał by fajnie przy "kowbojskiej stylizacji" kowbojskie botki, ramoneska z frędzlami i kowbojski kapelusz, co myślicie?



Inspiracje (paski z dwoma klamrami) :

12309311_967686643290815_1407333747_n

collage2323321

collage12112

grafika belt, hat, and jewelry

grafika autumn, indie, and shopping

grafika fashion, girl, and style

grafika fashion, style, and clothes

grafika outfit, fashion, and black


grafika bohemian, summer 2017, and arizonagirl.com




Inne paski Stradivarius:



stradivarius 49,90



(tutaj ten który ja posiadam)  stradivarius  25,90



stradivarius 39,90



stradivarius 49,90

Który podoba wam się najbardziej ?

Dajcie znać w komentarzach :D






xxx

7 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja świetna, ale mi ten pasek na szyję do gustu nie przypadł;(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasek pierwsza klasa ! :)
    monikachelstowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. te paski tak mi się podobały, że sama sprawiłam sobie taki ;) świetną masz bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasek w tym stylu to cudo, koniecznie muszę się w taki zaopatrzyć!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń