2 sie 2017

Summer time



Hej!

Jak tam wasze wakacje? Jak radzicie sobie z upałami ?
Ja szczerze powiedziawszy wolałam jak było trochę ponad 20 stopni ughhh, no ale nic.
Cały dzień były jakieś 34 stopnie a teraz za oknem słychać deszcz.
Ale przyniosłam sobie do pokoju wiatrak i jakoś sobie radzę + można wyjść na zewnątrz i nabrać ładnej opalenizny( chociaż jeden pozytyw tego ciepła)









Z przymrużeniem oka ;)


top zaful   buty vans old school   szorty forever21    paznokcie lakier neonail Blue Tide     bransoletka Rosegal


Słyszeliście już o aplikacji Sarahah?

Moim zdaniem fajny jest cel aplikacji, jeśli napiszemy komuś coś co sprawi że poczuje się lepiej, uśmiechnie :)
Ale jest druga strona, można sączyć anonimowo jad.
A wy co sądzicie?

Ja zapraszam was na moje Sarahah (możecie mi coś napisać)  : paszpin.sarahah.com

Możecie wkleić w komentarzu linki do waszych Sarahah, to wam napiszę coś miłego :D





xxx

8 komentarzy:

  1. u mnie w pokoju również zawitał wiatrak :P bez niego chyba nie dałabym rady :D masz przepiękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie temperatura odczuwalna dochodzi do ponad 40 stopni, nie da się wytrzymać na dworze! :/
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw i śliczny blog,zostaje na dluzej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry pomysł z tym wiatrakiem :D, Vansy są przesłodkie zapraszam do siebie: http://kymer.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. coś słyszałam o tej aplikacji, ale nigdy nie zagłębiałam się w temat. W każdym razie może sprawdzę? Chciałabym trochę upałów :p Anglia pogodowo nie rozpieszcza. Oczywiście nie narzekam, ale czasem chciałabym słonka tak z dwa razy regularnie w tygodniu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń